Uppgradera till Windows 7

Abeed Pekabow i can see u
20 september 2009 · 644 Inlägg

HAr någon uppgraderat till windows 7 , är ni nöjda är det värd att betala för skivan ?

LeafBox Lat Perfektionist
20 september 2009 · 6 359 Inlägg

ABSOLUT VÄRD VARENDA KRONA!

Jag har kört på RTM releasen i ca 4månader nu. (x64 versionen) Och har inte stött på ett enda problem! big_smile
Funkar otroligt stabilt och bra.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Punkt Allmänt trevlig.
20 september 2009 · 94 Inlägg

Alfzone skrev:
Windows 7???

http://sv.wikipedia.org/wiki/Windows_7 roll

By_Alfzone
20 september 2009 · 679 Inlägg

Punkt skrev:

Alfzone skrev:
Windows 7???

http://sv.wikipedia.org/wiki/Windows_7 roll

oki..,. då hänger jag me lite mer....smile

Murvald Knegare
20 september 2009 · 718 Inlägg

Jag kör Windows 7 atm och tycker helt klart att det är värt det..

Det enda operativsystem jag varit lika nöjd med tidigare är faktiskt OS X till Mac..

Så ja, IMO är det en riktigt bra "investering".
/M.

William 2009-02-20
yakozan
20 september 2009 · 333 Inlägg

Kör också windows 7. Gillar det skarpt smile
Mycket mer användarvänligt jämfört med Vista. Känns som om nån tänkt till lite i 7an.

Nissan GTR "Godzilla" (2010)
Audi S5 (2007)
Abeed Pekabow i can see u
20 september 2009 · 644 Inlägg

Så underbar windows 7 , efter jag läste att ni va nöjda så hoppade jag in i det , värkligen cool o nice , med att kunna uppgradera allt också smile

men en sak som irrritera mig som f*n , varje gång ja gör ngt på internet hör jag ljud done done done .  ngn som vet hur man får bort det

Senast redigerat av Abeed (20 september 2009)

Abeed Pekabow i can see u
21 september 2009 · 644 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/96555/768004_ey8pd1.jpg
Självklart ÄKTA :smile

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
21 september 2009 · 661 Inlägg

Jag skulle vilja införskaffa detta, hoppas det kan förhandsgranska mina jävla videofiler från min jvc videokamera, har sökt efter det problemet i ca 3 månader nu hehe.

Nu till en annan fråga, jag har en Vista OCM version vad fan det nu betyder, men är det bara avinstallera formatera, och installera win 7 ?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Brink88 President över Brinkland
21 september 2009 · 465 Inlägg

uppgraderade till 7an från xp för 2 månader sen, och det funkar klockrent, för på RTM release med Ultimate x64. så tips för vista andvändare är att uppgradera från den skiten smile

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Abeed Pekabow i can see u
21 september 2009 · 644 Inlägg

SatansWrath skrev:
Jag skulle vilja införskaffa detta, hoppas det kan förhandsgranska mina jävla videofiler från min jvc videokamera, har sökt efter det problemet i ca 3 månader nu hehe.

Nu till en annan fråga, jag har en Vista OCM version vad fan det nu betyder, men är det bara avinstallera formatera, och installera win 7 ?

aa jag uppgraderade det på min vista formaterade inte bort ngt då fick jag den äkta varan så ja har tillgång till alla uppgraderingar från microsoft.

tpdabster
21 september 2009 · 224 Inlägg

Abeed skrev:

SatansWrath skrev:
Jag skulle vilja införskaffa detta, hoppas det kan förhandsgranska mina jävla videofiler från min jvc videokamera, har sökt efter det problemet i ca 3 månader nu hehe.

Nu till en annan fråga, jag har en Vista OCM version vad fan det nu betyder, men är det bara avinstallera formatera, och installera win 7 ?

aa jag uppgraderade det på min vista formaterade inte bort ngt då fick jag den äkta varan så ja har tillgång till alla uppgraderingar från microsoft.

Är det inte RC1 som du har fått tag på av Win7?? i så fall så fungerar det bra fram till april tror jag det var sedan så startar datorn om sig automatiskt var annan timme.

Volvo V40 2,0T "Blackline" (1999)
Abeed Pekabow i can see u
21 september 2009 · 644 Inlägg

ne jag fick den igenom hp .se  hade köpt datorn ed vista men tillgång till uppgradering till 7

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang