6807
Sök

Sinus Live SL-A 1500 eller 1500 v2?

4 693 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder... Hur ser man skillnad? Står det V2 på dom nya? Jag har ett liggandes hemma, men jag vet inte vilken av modellerna det är.

Bullen, snälla hjälp mig tongue

Booyakasha!

Team Autohifi!
865 Inlägg
23 september 2009
Du ser det igenom att V1 modellen har transparanta kopplings plintar samt line in & ut för dockning.
V2 har svarta kopplings plintar och ingen line in eller ut för dockning eftersom V2 modellen inte är dockningsbar.

560 Inlägg
23 september 2009
Samt att V2 versionen har insexskrugv och det hade inte det äldre 1500at om jag inte har fel för mig.

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

4 693 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
Okej, för jag har stjärnskruvar och har för mig att plintarna är genomskinliga. Men vad jag har sett på bilder så finns både LINE IN och BRIDGE OUT på båda modellerna. Hur gör man när man ska linka 2 st SL-A 1500? Sladd mellan BRIDGE OUT på steg 1 (där lågnivån sitter) och LINE IN på steg 2? Hur kopplar man basen sen?

Booyakasha!

2 914 Inlägg
23 september 2009
som du bryggar en bas, ena steget tar du plus på och det andra steget agerar minus tongue

4 693 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
som du bryggar en bas, ena steget tar du plus på och det andra steget agerar minus tongue

Oki oki, var nästan så jag tänkte. Men man vet aldrig tongue

Booyakasha!

2 914 Inlägg
23 september 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:

Oki oki, var nästan så jag tänkte. Men man vet aldrig tongue

är dock inte hundra säker tongue skulle gissa nåt sånt iaf tongue

Sök