27 september 2009
Trådstartare
Tjenare.
Ja har en Volvo 940 Tdi som ja har kopplat in ett ljudsystem i, men när ja gasar på 5.an växel så stegrar ljudet utan att ja rör sterion. (Ja har en växellåda me overdrive.) Någom som har varit me om detta innan och som vet va de kan bero på?
Kan de vara störningar i Overdriven?
M.v.h Mikael