NFS Shift Demo

maco
20 september 2009 · 1 207 Inlägg

Jag tycker personligen att Shift är mycket roligare än alla andra NFS. Det är dock väldigt mycket mer simulator än arkad.

gurreb
20 september 2009 · 4 Inlägg

det saknas poliser inte lika roligt tycker jag. NFS har alltid varit för mig ett spel med poliser men när dom byter så ser det mer utt som race driver grid vilk isf är roligt men det är ändå inte samma spel. vill jag köra bana racing så köper jag hellre ett annat spel. NFS Underground är nog något av det roligaste NFS spelen på senaste tiden tycker jag.

sk8ville
21 september 2009 · 653 Inlägg

http://needforspeed.com/web/nfs/downloa … list#shift

där kan man ladda ner den riktiga demon, va någon tävling på den ja länka i första inlägget.

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
casse91
21 september 2009 · 17 Inlägg

Jag måste faktiskt säga att jag blev positivt överraskad av Shift. Det tråkiga måste ändå vara att bilarna inte går sönder sad vilket de hade lyckats med i ProStreet.

maco
21 september 2009 · 1 207 Inlägg

casse91 skrev:
Jag måste faktiskt säga att jag blev positivt överraskad av Shift. Det tråkiga måste ändå vara att bilarna inte går sönder sad vilket de hade lyckats med i ProStreet.

Det går ju välja till, antingen har man bara att det blir visuella skador eller fullt ut. Med min körstil har jag dock bara kört med visuella. tongue

casse91
21 september 2009 · 17 Inlägg

Det går ju välja till, antingen har man bara att det blir visuella skador eller fullt ut. Med min körstil har jag dock bara kört med visuella. tongue

Jo det är så sant så sant smile men påverkar skadorna bilens egenskaper, som i ProStreet?

ZonaX Svetsare
27 september 2009 · 3 150 Inlägg

Har lirat det nåra dagar nu, fan va härligt det är med returerna man kan få när man kör rwd (nissan silvia ~400hk) sidleds på vanliga banan  big_smile   Svårt att förklara men känslan att den går åt andra hållet är klockren.   Absolut inte samma sak som i Grid.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang