RS4 -01 stulen natt till 3oktober.

TRYIT Teddan
3 oktober 2009 · 2 495 Inlägg

Vid ett inbrott i natt hos Åkessons bil AB i götene så bröts dörr och en stor port upp.
Den ända bilen som stals var en grön Rs4 Avant med regnr AHU331.
I samma hall så stog det lite fler snabba och ovanliga bilar tex Mitsubishi Evo X. Bmw M3, Corvette C6 , Ferrari 355, Dodge viper osv.
Allså måste det vara något dom var på jakt efter?
Bilen i fråga är denna
http://www.garaget.org/?car=116795
http://www.blocket.se/skaraborg/Audi_RS … 13&w=1

Upplysningar eller om någon ser en annons med grejer som kan komma från bilen kan höra av sig till mig eller Åkessonsbil 0511-50290


Mvh Ted Nyquist

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Seth
3 oktober 2009 · 3 354 Inlägg

försöker ha ögon och öron öppna

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
3 oktober 2009 · 2 258 Inlägg

Din gamla? Den har jag ju sett tidigare ja. Inte så sannolikt att jag stöter på den, men nu vet jag i alla fall att den är saknad. Hoppas den kommer till rätta oskadd.

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
TRYIT Teddan
3 oktober 2009 · 2 495 Inlägg

Vivendi skrev:
Din gamla? Den har jag ju sett tidigare ja. Inte så sannolikt att jag stöter på den, men nu vet jag i alla fall att den är saknad. Hoppas den kommer till rätta oskadd.

Ja det är min gamla, har iof varit några ägare efter... den har ju vandrat runt i bekantskapskretsen.
Förmodligen är den väll redan slaktad, när man tänker på vad det kostar att skaffa delar till dessa bilar så.
Bilen hadde bara rullat 10 000mil , en sån motor är det nog många som var/är sugna på.
Sen så var ju bromsarna inte direkt standard

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
TRYIT Teddan
4 oktober 2009 · 2 495 Inlägg
www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Nexius
5 oktober 2009 · 414 Inlägg

håller koll i Falköping då jag alltid är ute på natte tid och jobbar

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t
unsuspected
5 oktober 2009 · 203 Inlägg

Om den säljs i Sverige kommer det vara i delar så det är bara kolla på blocket efter dom. Kan också gå till utlandet, då blir det jobbigare att hitta den. Hör av mig om jag ser något.

trippelturbo Trucker
5 oktober 2009 · 2 710 Inlägg

Om man jämför helikopterrånet i Västberga med allt som händer omkring så är det ingenting. Snart slår dom till mitt på dagen i stan på parkeringen. Dessa människor är jävligt rutinerade i det dom gör.. o dom "leker" med svenska systemet.

Läste att en balkanliga som misstänks ligga bakom Västbergarånet har slagit till i bland annat Dubai o Tokyo. Sverige borde vara en barnlek för dessa killar o tjejer.. eller? Ger man sig på Dubai, då är man MODIIIIG.

Ska dock hålla ögon o öron öppna ang Audin smile

Senast redigerat av BMWgrabben (5 oktober 2009)

Fart missbrukare
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang