2523
Sök

Stulen Suzuki vitara

11 Inlägg
29 september 2009
Trådstartare
Hej alla bilälskare!

Natten mellan lördag 26/ och söndag 27/9 blev min Suzuki vitara stulen i södra Stockholm.
Vi befarar att det eventuellt är några ungdomar som har stulit den för att ha kul och köra "skiten" ur den efter som bilen har fyrhjulsdrift och kan användas som terrängbil.
Är det någon som har något tips på områden i Stockholmsområdet med omnejd där man kan tänka att de kan ha åkt till.
Eller är det någon som sett en svart Suzuki vitara någonstans och kan ge något tips?

Det är bilen som jag har som profilbild som är stulen!

Tack på förhand!

/J
Senast redigerat av Vitara (29 september 2009)

Vad är det för idioter som inte kan skilja på mitt och ditt!?

11 Inlägg
3 oktober 2009
Trådstartare
Tänkte bara berätta att min "pärla" är hittad. Polisen ringde och berättade att den varit med om en trafikolycka på torsdagskvällen.
Tjuvarna hade kört av vägen och voltat... min bil är bara skrot och måste skrotas... jag blir så ledsen och vill bara förbanna de idioter som gör sådana här saker.
Varför???

erixon89
3 oktober 2009
Vilka idioter det finns får inte ha något ifred..

11 Inlägg
3 oktober 2009
Trådstartare
Nä, visst är det skit...

Ljudbyggare
170 Inlägg
5 oktober 2009
Men du får reda på vilka det var va? De gick väl inte oskada där i från..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 oktober 2009
Suck vilka idioter det finns, man ska bara vara glad att man inte tar dem på bar gärning... smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

11 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
Nä, det ser inte ut som om vi kommer att få reda på vilka idioterna var. Och tyvärr var de inte mer skadade än att de kunde springa från platsen...
Varför är livet så orättvist ibland? mad

Fri fart för ett fritt folk!
14 702 Inlägg
7 oktober 2009
Vitara skrev:
Nä, det ser inte ut som om vi kommer att få reda på vilka idioterna var. Och tyvärr var de inte mer skadade än att de kunde springa från platsen...
Varför är livet så orättvist ibland? mad

troligen har dom slagit sig något och lämnat blodspår efter sig då kanske dom kan ta dom i efterhand

problemet är att bevisa att det är dom som snott bilen

kan dom inte det räknas det bara som olovligt brukande och ger inte speciellt mycket i straff
fast o andra sidan får du då iallfall reda på vilka det är och kan ge dom ett straff själv istället

Kör fort så hinner inget hända...

Sök