Sverige-Danmark!

Pierre_r Lastbilsmekaniker
10 oktober 2009 · 729 Inlägg

Låter som sverige förlorade som vanligt.

s12 Nissan Gazelle
11 oktober 2009 · 1 460 Inlägg

Sverige hade sina mål chanser  tråkigt att dom förlorade

Nissan Silvia
Ckosworth Mr
11 oktober 2009 · 607 Inlägg

Rquired skrev:
Hurra säger jag! Äntligen kickar kanske någon Lagerbäck, det är värt att missa VM för att bli av med honom!

Han gör säkert sin sista match mot Albanien.

Det kan säkert göra gott med lite nytt blod i leden och bortrensning av spelare som inte borde finnas där längre(Micke Nilsson, Daniel Andersson m fl.)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
MrL Med lem
11 oktober 2009 · 624 Inlägg

Ckosworth skrev:

Rquired skrev:
Hurra säger jag! Äntligen kickar kanske någon Lagerbäck, det är värt att missa VM för att bli av med honom!

Han gör säkert sin sista match mot Albanien.

Det kan säkert göra gott med lite nytt blod i leden och bortrensning av spelare som inte borde finnas där längre(Micke Nilsson, Daniel Andersson m fl.)

Mikael Nilsson gjorde faktiskt mycket för laget igår... Men det hjälpte ju inte ändå...

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Ckosworth Mr
11 oktober 2009 · 607 Inlägg

MrL skrev:

Ckosworth skrev:

Rquired skrev:
Hurra säger jag! Äntligen kickar kanske någon Lagerbäck, det är värt att missa VM för att bli av med honom!

Han gör säkert sin sista match mot Albanien.

Det kan säkert göra gott med lite nytt blod i leden och bortrensning av spelare som inte borde finnas där längre(Micke Nilsson, Daniel Andersson m fl.)

Mikael Nilsson gjorde faktiskt mycket för laget igår... Men det hjälpte ju inte ändå...

Mycket var ju att ta i, han lyckades inte göra bort sig och var kanske inte sveriges sämsta spelare denna kväll och det måste anses vara bra för att vara Micke Nilsson

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
11 oktober 2009 · 1 898 Inlägg
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Ckosworth Mr
11 oktober 2009 · 607 Inlägg

ExXtr3me skrev:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5940989.ab


Nöjda?

Jag tycker att det är bra med en förändring men tycker ändå att Lagerbäck gjort ett bra jobb, hans största problem har ju varit hans förmåga att förändra sig och alltid kört på "säkra kort" sen att han alltid väntar tills sista stund innan han gör byten mm

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
BergsST
11 oktober 2009 · 177 Inlägg

Zlatan o Henke gjorde ju va dom kunde iaf men det krävs ju mer än att 2 spelare ger
110%

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang