Sökes: Klisterdekaler

volvoseb
7 september 2009 · 28 Inlägg

Tjenna nån som vet nått billigt ställe där man kan beställa/ köpa billiga klister dekaler till bilen förutom dekaltrim.... hade vart snäll om nån vet å hör av sig med tips?

Rydholm Ej Medlem
7 september 2009 · 369 Inlägg

det borde finnas någon lokal reklamfirma i Alingsås, hör med dom. Kolla eniro och google. Men vad är felet med dekaltrim??

You haven't lived until you found something worth dying for!
michieff ljudfantast
7 september 2009 · 1 372 Inlägg

jag har lite dekaler till salu

http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=1025

Finns lite klistermärken att välja bland.

volvoseb
21 september 2009 · 28 Inlägg

Rydholm skrev:
det borde finnas någon lokal reklamfirma i Alingsås, hör med dom. Kolla eniro och google. Men vad är felet med dekaltrim??

inget fel på dekaltrim men ville kolla på lite andra sidor vettu... men e löst nu

BMW635_Robban
15 oktober 2009 · 1 277 Inlägg

klistermärken med firmanamn borde vara gratis...annars betalar du ju för att göra reklam för dem...

Ingen som vet var man FÅR klistermärken GRATIS??

SoL Eigenbrötler
15 oktober 2009 · 1 237 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
klistermärken med firmanamn borde vara gratis...annars betalar du ju för att göra reklam för dem...

Ingen som vet var man FÅR klistermärken GRATIS??

Håller med och undrar detsamma.

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
nordstromj
15 oktober 2009 · 1 772 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
klistermärken med firmanamn borde vara gratis...annars betalar du ju för att göra reklam för dem...

Ingen som vet var man FÅR klistermärken GRATIS??

Skicka ett mail till vilket företag du vill, skriv och fråga om dom är intresserad utav att skicka ut ett par dekaler till dig gratis att ha på bilen för att göra reklam. "Nästan" alla kommer att skicka ut ett par dekaler.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Hornet85
15 oktober 2009 ·

Jag brukar bara fråga där jag köper delar om dom inte också har dekaler från tillverkare dom flesta har.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang