6522
Sök

Vad skulle ni välja mtx thunder 5,25 eller rockford "punch" serie 5,25

stahre
15 oktober 2009
Trådstartare
Tja har en polare som har ett par (tror det är denna modell fast 5,25") http://images.google.se/imgres?imgurl=h … N%26um%3D1
liggandes som jag kan köpa för en symbolisk summa. Har just nu ett par MTX thunder i framdörrarna, finns på min sida/volvon. Frågan är vilka ni tror kan spela bäst med ett mutant steg 2x80 wrms? Har inte en aning om hur dessa rockford spelar, och polarn bor en bit bort så kan inte direkt prova...
Om ni hade dessa två på ett bord framför er, vilka skulle ni ta direkt? smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 oktober 2009
Om det nu är en så symbolisk summa så köp dom och prova, blir det inte bättre än det du har så sälj grejorna dyrare på blocket ??

Man behöver ju inte göra allting krångligare än man måste tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

stahre
15 oktober 2009
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Om det nu är en så symbolisk summa så köp dom och prova, blir det inte bättre än det du har så sälj grejorna dyrare på blocket ??

Man behöver ju inte göra allting krångligare än man måste tongue

Jo kanske det men känns taskigt att köpa billigt o sälja dyrare, då kan jag säga till han att slänga ut dom på blocket själv istället:P Tänkte mest nån som har dessa själva eller vet hur dom låter:D

ljudfantast
1 372 Inlägg
15 oktober 2009
rf koaxerna är ack så snygga!, men jag vet inte vilka som är bäst, smaksak egentligen tror jag. De är nog inte långt ifrån varandra i ljud iaf, ligger i samma pricerange.

stahre
15 oktober 2009
Trådstartare
Tycker dom är snygga jag med:P men har ju originalgaller över så syns ju inte ändå... äh får se hur jag gör då

2 914 Inlägg
15 oktober 2009
sälj tillbaka för samma peng om inte annat? tongue

stahre
15 oktober 2009
Trådstartare

6 851 Inlägg
15 oktober 2009

Det va samma länk.
Om du letar 5.25" så hr jag lite olika liggandes om du är intresserad wink

stahre
15 oktober 2009
Trådstartare
oj vette fan vad som hände när jag länka:P men mtx finns mitt på sida två på samma länk:P

Sök