4007
Sök

Hjälp med Låda till min baslådan ska vara på 75L vilka mått?

739 Inlägg
9 oktober 2009
Trådstartare
jimmyostrom skrev:
Är det fel på ritningen du fått av mig eller?

vofloo skrev:
Softis skrev:

Mr Expert har sagt sitt!

Skönt när någon vet exakt och inte gissar smile

jovisst är det bra om någon vet? viste inte själv att det va 73 grader på ryggstödet :p men finns det någon som kan hjälpa mig med lådritningen?

ojsan glömde klicka fram bilden på lådan tackar jimmy!. kollade ritningen det står att "Högtalare JBL GTI12"  den har jag inte? men de kanske svittar endå ? eller .

Gladen Audio
2 388 Inlägg
9 oktober 2009
vofloo skrev:
jimmyostrom skrev:

vofloo skrev:

jovisst är det bra om någon vet? viste inte själv att det va 73 grader på ryggstödet :p men finns det någon som kan hjälpa mig med lådritningen?

ojsan glömde klicka fram bilden på lådan tackar jimmy!. kollade ritningen det står att "Högtalare JBL GTI12"  den har jag inte? men de kanske svittar endå ? eller .

Man måste välja nån bas i det programmet som räknar ut sågbitarna och det kvittar vilken man väljer.
Hoppas det blir bra, jag är mkt nöjd med min iaf.

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

560 Inlägg
9 oktober 2009
He He så kan det gå.

Skit i vad som står som högtalare, jag räknar aldrig lådan i det programmet endast lådans mått bara så det är lungt.

Lycka till.

vofloo skrev:
jimmyostrom skrev:

vofloo skrev:

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

247 Inlägg
9 oktober 2009
jimmyostrom skrev:
He He så kan det gå.

Skit i vad som står som högtalare, jag räknar aldrig lådan i det programmet endast lådans mått bara så det är lungt.

Lycka till.

vofloo skrev:
jimmyostrom skrev:

bygg efter jimmys ritning och det lär spela riktigt bra smile min låda beräknade han och den spelar på som f*n tongue men den spelar värre nu sedan jag gjorde om lastväggen i 740in och kortade porten en aning smile men hans ritning är en riktigt bra grund och utgå ifrån sen är det alltid lite småsjusteringar som krävs smile

:):) 740:):)

739 Inlägg
9 oktober 2009
Trådstartare
ofc kommer jag bygga efter vad han säger har beställt allt han har sakt så detta lär spela duktigt bra smile

739 Inlägg
9 oktober 2009
Trådstartare
jimmyostrom skrev:
He He så kan det gå.

Lycka till.

vofloo skrev:
jimmyostrom skrev:

tackar väntar nu bara på kondensator och flex röret och dämp ullen :p av dig smile

247 Inlägg
17 oktober 2009
vofloo skrev:
ofc kommer jag bygga efter vad han säger har beställt allt han har sakt så detta lär spela duktigt bra smile

blir bra skulle jag tro:P

:):) 740:):)

739 Inlägg
17 oktober 2009
Trådstartare
740Glt16valve skrev:
vofloo skrev:

blir bra skulle jag tro:P

ofc detta kommer bli bra smile kolla min sida gå in på min golf där har jag bild på allt smile kommer beställa mer på måndag

mvh

Sök