7113
Sök

Söker en sida där man kan välja bil, och då se vilka lamptyper man har i bilen..

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare
Minns att jag varit inne på den förut, men har ingen blekaste va den sidan kan heta.. har sökt..

mvh

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 oktober 2009
Philips har väl en lampguide ??

Kommer ihåg något med sylvania också...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Philips har väl en lampguide ??

Kommer ihåg något med sylvania också...

ok tackar, googlar efter dessa och länkar ifall jag hittar smile

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare
Blue_celicA skrev:
http://www.lighting.philips.com/se_sv/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_which_lamp_to_buy.php?main=se_sv_consumer_lighting&parent=89083467512&id=se_sv_car_lighting&lang=sv

Denhär sidan är nog det du söker efter;)

Tack smile du hann före mig tongue länkade precis till den jag med..hehe

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare
Men det stämmer ju inte på sidan.. på min 940 är halv H4, de stämmer med sidan.. men Hellyserna är H3 men de står H4.. så man vågar ju inte lita på den sidan...

Volvoskadad
6 017 Inlägg
18 oktober 2009
MIG1408 skrev:
Men det stämmer ju inte på sidan.. på min 940 är halv H4, de stämmer med sidan.. men Hellyserna är H3 men de står H4.. så man vågar ju inte lita på den sidan...

Lite överskattat med lampguide, är ju inte så svårt att ta ur lampan och titta vad som sitter. Och 940 har H4 på halv/hel, och H3 i lilla extraljuset och i dimljuset. tongue

Jonas

243 Inlägg
18 oktober 2009
MIG1408 skrev:
Blue_celicA skrev:
http://www.lighting.philips.com/se_sv/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_which_lamp_to_buy.php?main=se_sv_consumer_lighting&parent=89083467512&id=se_sv_car_lighting&lang=sv

Denhär sidan är nog det du söker efter;)

Tack smile du hann före mig tongue länkade precis till den jag med..hehe

hahah:D synd ba att de inte stämde överens me din bil...bäst e ju o fråga någon som har en 940 som kan hjälpa dig;)

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288

NissanMotorsport
18 oktober 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
MIG1408 skrev:

Lite överskattat med lampguide, är ju inte så svårt att ta ur lampan och titta vad som sitter. Och 940 har H4 på halv/hel, och H3 i lilla extraljuset och i dimljuset. tongue

enkelt att kolla hel å halv iaf, men position, varsel, nummerplåtsbelysning..blinkers tänkte ja kolla också smile

och vadå lilla extraljus?, ja har redan bytt lampor i hel å halv.. H4 i halv, och H3 i Hel med en liten kabel..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
18 oktober 2009
MIG1408 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
MIG1408 skrev:

enkelt att kolla hel å halv iaf, men position, varsel, nummerplåtsbelysning..blinkers tänkte ja kolla också smile

och vadå lilla extraljus?, ja har redan bytt lampor i hel å halv.. H4 i halv, och H3 i Hel med en liten kabel..

940 har ju hel och halvljus i största delen av strålkastaren med en h4 lampa. sen längst ner närmast grillen är dimljus som är h3. Sen de översta närmast grillen är också helljus som är h3.

Nummerplåtsbelysning är vanliga 5w lampor med glassockel.

Jonas

Sök