2190
Sök

sabotage!

48 Inlägg
26 augusti 2006
Trådstartare
vad less man blir på folk som inte kan låta andras saker vara utan måste vara på matriella ting
inbrott stulen stereo anläggning insparkad framskärm å bakdörr å sönderrepad lack det var den helgen räddad (NOT)
om folk har nått emot en kan dom inte komma till en personligen å säga det nej i stället måste man ge sej på bilar å sånt så jäkla lågt! sad

i´m multi talent i can talk and piss you of at the same time!

1 129 Inlägg
26 augusti 2006
Håller med dig. Sånt där ä jävligt trist

Tyvärr så finns de folk som inte har råd att köpa eget utan måste ha andras o sen visa att dom varit där.

Rörpulare
1 453 Inlägg
26 augusti 2006
Tråkigt att höra...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Wankel
1 080 Inlägg
26 augusti 2006
fan va sne man blir.....skottpengar

MDS Västerås

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 augusti 2006
jag skulle kalla det tur i oturen... ja menar hatar fel person än kan man lätt få en kniv ristad i sig själv än på lacken på sin bil så de är väl lite tur i oturen att person i fråga inte vågar gå på dig utan går på din bil? men det är helt klart förjävligt hursomhelst jag har själv fått lite sabotage på min bil men inge allvarligt sen är bilen inte värd så mkt heller men hade jag haft en finare bil som betydde mer ja då jävlar.

Bmw osv..

Fartdåre
286 Inlägg
27 augusti 2006
Tror nog inte det handlar så mkt om värde på saker och ting utan mest om att låta andras saker vara ifred och bry sig om sina egna istället... Så j*vla tråkigt när sånt här ska hända asså!

Sök