Vad tror du/ni finns eller erhålls vid Area 51 ?

Rquired Allmänt envis
20 oktober 2009 · 12 512 Inlägg

henrikh skrev:

Rquired skrev:

henrikh skrev:
Jag tror nån filmbolag är där och spelar in rymdporr. Nästa stora grej kommer vara ET porr, ET goes to Paris, ET´s best gangbangs, ET in the butt osv smile

Haha, får man fråga hur fan du kom att tänka på det? lol

Haha, det skulle vara kul med nåt annorlunda bara smile. Tänk hans röst bara "ET call bitch, ET wants to f-ck!"

"ET phones whore"

Fast nu spårar det ur lite big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
expect1991
20 oktober 2009 · 1 814 Inlägg

Ingenting, det är en militäranläggning utan något speciellt.

Tror varken på utomjordingar eller galna bortföranden. Finns det utomjordingar så lär dem dessutom INTE se ut som dem på film/bild.

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
20 oktober 2009 · 661 Inlägg

Jag tror det är en reservdelsbas till människan då 2012 närmar sig och undergången är närma. Dessutom tror jag även att de tillagar grönvalds chark o göterdämerungs pålägg från nedstiget anrik uran från atmosfärens överlägsna joner av de negativa budapest gröngölingarna som lärde sig laga mat på Fenix Achtung systems 1944 på hösten då 3e riket svalde den röda hästen från murmansk och sedan valde skriva utan punkt och såg svart och tungt, medan de svalde simrishamns kokande manövermössa och valde fel strateg som var feg och blödde och led !

Vobiscum !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
blacken
20 oktober 2009 ·

SatansWrath skrev:
Jag tror det är en reservdelsbas till människan då 2012 närmar sig och undergången är närma. Dessutom tror jag även att de tillagar grönvalds chark o göterdämerungs pålägg från nedstiget anrik uran från atmosfärens överlägsna joner av de negativa budapest gröngölingarna som lärde sig laga mat på Fenix Achtung systems 1944 på hösten då 3e riket svalde den röda hästen från murmansk och sedan valde skriva utan punkt och såg svart och tungt, medan de svalde simrishamns kokande manövermössa och valde fel strateg som var feg och blödde och led !

Vobiscum !

Byt piller, dom du nu går på verkar inte funka att så bra för dig.. big_smile

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
21 oktober 2009 · 661 Inlägg

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Jag tror det är en reservdelsbas till människan då 2012 närmar sig och undergången är närma. Dessutom tror jag även att de tillagar grönvalds chark o göterdämerungs pålägg från nedstiget anrik uran från atmosfärens överlägsna joner av de negativa budapest gröngölingarna som lärde sig laga mat på Fenix Achtung systems 1944 på hösten då 3e riket svalde den röda hästen från murmansk och sedan valde skriva utan punkt och såg svart och tungt, medan de svalde simrishamns kokande manövermössa och valde fel strateg som var feg och blödde och led !

Vobiscum !

Byt piller, dom du nu går på verkar inte funka att så bra för dig.. big_smile

Jag tyckte iaf det var poetiskt !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
blacken
21 oktober 2009 ·

SatansWrath skrev:

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Jag tror det är en reservdelsbas till människan då 2012 närmar sig och undergången är närma. Dessutom tror jag även att de tillagar grönvalds chark o göterdämerungs pålägg från nedstiget anrik uran från atmosfärens överlägsna joner av de negativa budapest gröngölingarna som lärde sig laga mat på Fenix Achtung systems 1944 på hösten då 3e riket svalde den röda hästen från murmansk och sedan valde skriva utan punkt och såg svart och tungt, medan de svalde simrishamns kokande manövermössa och valde fel strateg som var feg och blödde och led !

Vobiscum !

Byt piller, dom du nu går på verkar inte funka att så bra för dig.. big_smile

Jag tyckte iaf det var poetiskt !

Se där vad fel piller ställer till det med..tongue

JDMy00 ClubJDM.se
22 oktober 2009 · 1 608 Inlägg









Mazda Mx-5 (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang