5830
Sök

Riskettan del 1

Pekabow i can see u
644 Inlägg
20 oktober 2009
Trådstartare
min brud ska på börja med kortet och riskettan del ett o del 2(halkbanan )
men riskettan del 1  vad gör man där ska man kunna ngt alltså läsa på ngt?
vet att det handlar om alkohol trötthet men vad gör man lyssna på en gubbe lr vadå

244 Inlägg
20 oktober 2009
Bara gå dit och lyssna, ska inte behövas läsa på något för den

Fotograf
253 Inlägg
21 oktober 2009
Det är drygt 3 timmar ordbajs om att alkohol och droger inte är bra i trafiken.

Du ska bara gå dit och bli undervisad.

Fotar din bil i Göteborg. skicka pm!
Flickr - Mitt Fotoalbum

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 oktober 2009
"Drugs are baaaaaaaad, m'kay?" Det är allt de handlar om

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

1 926 Inlägg
21 oktober 2009
När jag gjorde riskettan lärde jag mig inte någonting nytt. Dvs 3 timmar och 800kr bortkastat.
Nej hon behöver inte läsa på något, det är en som står och snackar, visar en filmsnutt och lite bilder.
Sen får hon skriva ett brev till sig själv där hon lovar att göra något för att minska farorna i trafiken (Det fick vi iaf.) som kom på posten någon månad efter jag fick körkortet.

193 Inlägg
22 oktober 2009
när jag gjorde det så diskuterade vi om alkohål o droger o sånt i trafiken....kollade en film o skrev ett sån brev.

1 814 Inlägg
25 oktober 2009
Bara för att vissa är dumma nog att dricka/ta droger och köra och orsakar en massa olyckor på vägarna måste ALLA betala och gå denna kurs. Den borde betalas av dem som orsakar olyckorna tycker jag. Låt det svida att åka dit för rattfylleri

Abeed: Nej, bara hon kan allmänt om droger/alkohol och varför man inte ska använda dessa och köra är det nog ingen fara.

Sök