Garageplats i Malmö eller i närheten alt. Gå ihop och hyra

FluGan Sideways.nu
3 oktober 2007 · 873 Inlägg

kolla upp hur stora dom är och vad det kostar... (och om man får mecka)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Kajlie Garaget Video Crew
3 oktober 2007 · 842 Inlägg

jag är lätt med assÅ!

p7grk
5 oktober 2007 · 49 Inlägg

Hittade en lokal precis utanför Malmö på 145 m2 för 3300:-/mån, ringde han och det verkade vara nemas problemas att vara där och meka. Skulle precis sätta mig i bilen och åka ditt föra att titta, så ringde han och sa att han hade ångrat sig *grrr* så typiskt...

Skit bra Robin, Kolla upp kostnad, storlek mm

FluGan Sideways.nu
18 oktober 2007 · 873 Inlägg

jag får låna min mosters garage över vintern... så jag söker inte längre.. smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
moondail
19 oktober 2007 · 42 Inlägg

intresse finns här också..  dock är meck ingen prio för mig istället är det bättre att det ligger i malmö och inte utanför..

andra önskemål:
~1000kr/månad
tillgång till garaget 24/7..
begränsat antal personer med tillgång till garaget - runt 20..


en annan sak..  börja med en intresselista där folk kan skriva upp sig och ange hur mycket dom vill betala för en meck/garageplats..  får man bara ihop 10st så har man kanske 10000kr/månad att röra sig med och det är inte fy skam..

lzr
28 mars 2008 · 2 Inlägg

Owla skrev:
Kanske är en helgalen idee, men jag letar också plats i Malmö o tyckte inte de va lönt att skaffa en ny tråd.....


http://www.blocket.se/vi/15631921.htm?ca=23_11_s

Kan ett sånt alternativ vara något eller det blir aldeles för dyrt sad ???


EDIT!

Eller också kan vi sammla ihop en grupp på 7-8 pers och föreslå 7000-8000kr om året big_smile (1000 per skalle).....då betalar ju vi årsavgiften + en del extra så han tjänar på affären big_smile

Tror ni det kan funka? o vilka e intresserade?

MVH

Om det är flera som är intresserade av att dela på köpkostnaden på annonsen ovan så är jag mycket intresserad av att köpa in mig. Om det istället är fler som vill hyra så är ju det oxå intressant. Jag kan tänka mig att betala upp till 2000kr/mån i hyra för ett sånt ställe.

P0LLE
8 mars 2009 ·

det låter nice ..lite sent ute eller..jag e så tröt på alla som ska pila på min bil ..

FluGan Sideways.nu
8 mars 2009 · 873 Inlägg

Jag måste med hitta garage...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Cham
9 mars 2009 · 35 Inlägg

Jag kan vara på också om det finns mkt intresse av andra så man kan hyra en bra plats för en rimlig peng... hälst nära Lund området....

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
21 mars 2009 · 168 Inlägg

Finns en mek plats i Staffanstorp 10min från malmö....

Senast redigerat av MRVECTRA_T (26 mars 2009)

P0LLE
25 oktober 2009 ·

lite mer info ?

Cham
25 oktober 2009 · 35 Inlägg

Jag har kollat länge om någon är sugen och hyra tillsammans om vi kunde vara runt 10 pers så kan man få en billig peng som 700kr i månaden
och det som är bra är att det finns lyft, Varm garage, El. allt ingår stort sätt Däckmaskiner balansering maskin verktyg.

7000kr i månaden kan inte bli bättre och allt verktyg en verkstad behöver. Några intresseanmälningar....

Har varit och kollat på lokalen den är fin och riktig ideal personer som behöver en mekplats som har stora möjligheter för dom 10 som väljer och skriva sig in i listan.


http://www.blocket.se/malmo/Stor_lokal_ … 10&w=1


Skriv vad ni tycker om min ide....

Senast redigerat av Cham (25 oktober 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang