Det tycker jag skulle kunna vara en trolig orsak men om den "gamle läraren" vill delge oss, stackars gissande personer, information så tar åtm jag gärna emot sådant.
Det tycker jag skulle kunna vara en trolig orsak men om den "gamle läraren" vill delge oss, stackars gissande personer, information så tar åtm jag gärna emot sådant.
Hoppsan, där hann jag inte med.
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Jag är lite skruvad, för jag tycker om att "jäklas" så här ibland och utelämna till läsaren att tänka fram en anledning.
När jag var lärare så blandade jag ibland in olösbara tal - bara för att verkligheten är sådan ibland. Satan vad skit jag fick..lol
Eller när jag hade elektronik och regler labbar. "Magistern, magistern...det funkar inte - vad är fel" "Inte vet jag - ta reda på det och berätta för mig...."
/Göran
Drönirettab skrev:
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Ja, det är ju bra egentligen. Då får man verkligen tänka till lite grann. Det blir nog ofta så att man väntar på svar utan att ens försöka fundera själv.