6250
Sök

Qountdown - Amsterdam 31/12 - hardstyle party

zazza
26 oktober 2009
Trådstartare
Någon här som tänkt åka till amsterdam på nyår och dansa in det nya året på qountdown till sann hardstyle musik??
Om det låter lockande gå in på www.q-dance.nl
biljetter köps på www.ticketonline.nl 50 euro st

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
Det är så jävla fett!

Teabag appreciation club.

zazza
26 oktober 2009
Trådstartare
Snitch skrev:
Det är så jävla fett!

Kan ju inte annat än att hålla med, finns ju knappast bättre sätt att fira nyår på !

Zzzz
937 Inlägg
26 oktober 2009
Vore jävligt kul att åka dit, dock lär det ju inte bli ngt med det hmm

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
26 oktober 2009
Fin bil till fel musik snygging. www.wacken.com

Ha det trevligt iaf

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 oktober 2009
Hade vart jävligt kul men åker nog hellre till Defqon, dom brukar få till bättre playsets smile

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
27 oktober 2009
SatansWrath skrev:
Fin bil till fel musik snygging. www.wacken.com

Ha det trevligt iaf

Very much agree!

807 Inlägg
27 oktober 2009
ska fira Lucia med modaybar lucia cruise... kanske holland också blir av:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

zazza
27 oktober 2009
Trådstartare
drazen_gti skrev:
ska fira Lucia med modaybar lucia cruise... kanske holland också blir av:)

Hade planer på den turen med men får avstå tyvärr.....tar igen det till våren !!!

zazza
27 oktober 2009
Trådstartare
dcay skrev:
Hade vart jävligt kul men åker nog hellre till Defqon, dom brukar få till bättre playsets smile

Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 oktober 2009
zazza skrev:
dcay skrev:

Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.

Förhoppningsvis kommer jag också iväg då, om jag inte ska jobba.. Men har iallafall tankat 08's Luna vs Deepack seten, sjukt skön!

zazza
27 oktober 2009
Trådstartare
dcay skrev:
zazza skrev:
dcay skrev:

Förhoppningsvis kommer jag också iväg då, om jag inte ska jobba.. Men har iallafall tankat 08's Luna vs Deepack seten, sjukt skön!

Hmm det där lät intressant....ska nog genast ta en tur till närmsta torrentsida...

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 oktober 2009
zazza skrev:
dcay skrev:
zazza skrev:

Hmm det där lät intressant....ska nog genast ta en tur till närmsta torrentsida...

Ta en titt på Lsdb.nl istället, mkt bra ställe smile

801 Inlägg
27 oktober 2009
Qlimax Is the shit!

Sök