Snitch skrev:Det är så jävla fett!
SatansWrath skrev:Fin bil till fel musik snygging. www.wacken.comHa det trevligt iaf
drazen_gti skrev:ska fira Lucia med modaybar lucia cruise... kanske holland också blir av:)
dcay skrev:Hade vart jävligt kul men åker nog hellre till Defqon, dom brukar få till bättre playsets
zazza skrev:dcay skrev:Hade vart jävligt kul men åker nog hellre till Defqon, dom brukar få till bättre playsets Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.
dcay skrev:zazza skrev:dcay skrev:Hade vart jävligt kul men åker nog hellre till Defqon, dom brukar få till bättre playsets Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.Förhoppningsvis kommer jag också iväg då, om jag inte ska jobba.. Men har iallafall tankat 08's Luna vs Deepack seten, sjukt skön!
zazza skrev:dcay skrev:zazza skrev:Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.Förhoppningsvis kommer jag också iväg då, om jag inte ska jobba.. Men har iallafall tankat 08's Luna vs Deepack seten, sjukt skön!Hmm det där lät intressant....ska nog genast ta en tur till närmsta torrentsida...
dcay skrev:zazza skrev:Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.Förhoppningsvis kommer jag också iväg då, om jag inte ska jobba.. Men har iallafall tankat 08's Luna vs Deepack seten, sjukt skön!
zazza skrev:Hållet klart med dig om det...ska försäka komma iväg på defqon nästa sommar om de nu ska ha det vid typ samma tidpunkt som det var i år.