4174
Sök

Varning för oseriös lackfirma! (måste få berätta)

Superstar
511 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Vad kan KO göra då? Det är ju ingen domstol som kan bestämma något eller? Usch man får ju ont i magen av detta. jag kanske e överkänslig men hur kul e det att åka runt i stan här nu då? Jag e ju inte direkt osynlig i bilen. Antar att det komplicerar att jag använt bilen efter lack o inte bara väntat på att lösa detta. Men vad ska man göra då? Ville ju visa upp den på några ställen samt ge sponsorerna lite rekalm för det jag fått. :S

//Ola

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
29 augusti 2006
gå till polisen DIREKT! vänta inte

gör han något efter du har anmält honom blir det bara värre för honom
Senast redigerat av dusty (29 augusti 2006)

Superstar
511 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Ja jag ska prata med polisen om det iaf... känns som om det verkar va det som alla säger så det e nog rätt.

mvh

Fisketokig
2 997 Inlägg
29 augusti 2006
Samla ihop släkt och vänner du får tag på inärheten och sök upp honom och snacka igenom det hela en sista gång, säg att du anmäler honom till polisen annars och då syns det att du menar allvar och har mycket folk bakom dig. Hota inte tillbaka då utan tala om hur det är att löser ni det inte så har du rätten att alltid göra en polisanmälan om du känner dig felbehandlad.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
29 augusti 2006
skulle inte betalat ett öre att betala färgen vore dumt, du kan ju ändå inte använda färgen på något sätt! det är han som har sabbat det, då får även han stå för det.

man lever bara en gång så lev väl!

Superstar
511 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Har gjort upp att jag betalar lite pengar nu. Orkar och vill inte ha mer bråk om det här. Nån moderator eller Chrizz kan låsa och plocka tråden nu.

Hoppas vi syns på gatan o saker o ting e positiva.
Tacksam för stödet!

mvh

4 571 Inlägg
29 augusti 2006
Låser väll tråden då wink

Sök