10827
Sök

Vart köpa iso kontakt till alpine

7 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa typ"orginal" kontakt med iso koppling till en alpie stereo? ska vara till 9855r

400:- för en kabel tycker jag är för dyrt...men men...finns de inget annat att välja på så är de väl bara att köpa en orginal.

eller kanske ngn som har en över=)?

286 Inlägg
29 augusti 2006

7 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Jopp..sån ska de vara....men blligare kanske???

286 Inlägg
29 augusti 2006
Tror nog att du får bita i det sura äpplet och betala 400:-. Om inte någon annan tillverkares passar.

Administratör
2 997 Inlägg
29 augusti 2006
Du har en alpine för 5 lappar o klagar över en kontakt för 400kr? Var är originalkontakten du fick med stereon?

En kopp av den svarta såsen...

7 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
grejjen är den att jag köpte den begagnad...han som jag köpte den av sa att han inte fick ngn med till den....

Administratör
2 997 Inlägg
29 augusti 2006
Om du ger mig serie nr på den så kan jag kolla med återförsäljaren om han har nån liggandes, och är den inte stulen så går det säkert att få tag på en kontakt......

En kopp av den svarta såsen...

7 Inlägg
29 augusti 2006
Trådstartare
Nä stulen är den inte..har kvitto från butiken där den är köpt och kartong instr bok osv.....kontakt ska nog inte vara svårt att få tag på..men har inte så stor lust att lägga 400 på en kabel...hade ju tagit för givet att den var med till stereon...så nu får jag ju lägga 400 extra som jag inte tänkt lägga från början...de känns surt bara, så jag tänkte om de fanns på ngt billigt ställe eller om någon kanske hade en liggandes...

Sök