6267
Sök

Någon som upplever problem med "paypal" ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Då var det dags att beställa lite grejer från usa och som VANLIGT så strular så klart paypal.

Det går fint att köpa lite grejer. Beställde i fredags en produkt och efter det står det bara så som bilden under visar. Aja på det igen imorse då! Han nu köpa 2grejer (lite billigare än i fredags) men så är det stopp igen.

Har "uppgraderat mitt account" med dom 4 siffrorna som man får på kontoutdraget

Någon som upplever samma grej och har en lösning ?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/806400_w9dglt.jpg

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

105 Inlägg
23 november 2009
funkade för mig imorse. har du precis aktiverat kontot?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Neos skrev:
funkade för mig imorse. har du precis aktiverat kontot?

Jag skapade detta i torsdags tror jag! har tidigare haft ett konto en längre tid med samma problem!

105 Inlägg
23 november 2009
vad är det som krånglar? är det när du väljer att betala med paypal detta medelande kommer upp? hur ser det ut på din paypal sida? är ditt visa/mastercard inlagt?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Neos skrev:
vad är det som krånglar? är det när du väljer att betala med paypal detta medelande kommer upp? hur ser det ut på din paypal sida? är ditt visa/mastercard inlagt?

Det är när man väl har tryckt på "buynow" och man ska slutföra köpet genom att logga in på paypals sida. Japp det är inlagt och jag har fixat den där 4siffriga koden som man behöver för att höja "limitsen" på kontot. Men det kanske ändå är någon spärr att man inte kan handla för mera än si och så ?

105 Inlägg
23 november 2009
kan vara så att det tar lite tid innan det blir bekräftat. när skrev du in den 4 siffriga koden? idag? kan ju också vara tillfället fel hos ebay. provat igen nyligen? testat med annan webbläsare?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Neos skrev:
kan vara så att det tar lite tid innan det blir bekräftat. när skrev du in den 4 siffriga koden? idag? kan ju också vara tillfället fel hos ebay. provat igen nyligen? testat med annan webbläsare?

Skrev in den i Torsdags smile

Mja tycker det var struligt med det förra gången jag hade det också tyvärr. Synd att det inte bara går att betala med kort rakt av på ebay! Eller ja det finns ju några få som accepterar det också!

105 Inlägg
23 november 2009
har du försökt föra över pengar från ditt kort till paypal? så som jag har så är mitt paypal konto kopplat till mitt visa. när jag köpt något så betalar jag med paypal och paypal drar sedan pengarna från mitt konto. men kan du logga in på ditt paypal konto kan du överföra pengarna till säljaren på det viset.

3 390 Inlägg
23 november 2009
Jag fick ju nått mail för någon dag sen att man skulle godkänna några nya villkor eller vad det var. Har ej själv varit inne på paypal efter detta och tagit del av vad det är man ska godkänna eller dylikt.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök