7478
Sök

Unable to create window internal error felmeddelande Photoshop cs3 extended

Fotograf
223 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Tjenna..
Kan nån vänlig själ hjälpa mig med detta skumma problem...
Har en köp version och får upp en felruta varje gång jag tar "Merge to hdr"

Kör vista 32 bits och har aldrig innan varit några problem.
När jag nu även försöker starta photomatix så kommer det upp något i stil med att det stött på problem och måste avslutas..

Så här ser det iaf ut vid "Merge to hdr"
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_35/29910000-29919999/960x720/29912921.jpg

Mvh
Senast redigerat av M_Fotograf (23 november 2009)

/M_fotograf

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
23 november 2009
Har för mig om att jag hade liknande problem förut. Hjälpa genom att installera om windows (fast det gjorde jag inte pga det problemet, utan för jag köpt ny systemdisk). Men testa att installera om PS så kanske det funkar igen.
Fast du skuuuuuulle ju kunna fråga Adobes support, för du har väl köpt programmet antar jag? ;)

Whine whine!

Fotograf
223 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Urkas skrev:
Har för mig om att jag hade liknande problem förut. Hjälpa genom att installera om windows (fast det gjorde jag inte pga det problemet, utan för jag köpt ny systemdisk). Men testa att installera om PS så kanske det funkar igen.
Fast du skuuuuuulle ju kunna fråga Adobes support, för du har väl köpt programmet antar jag? wink

Min tanke ochså att ominstallera hela os. Har avinstallerat det nyss och nu installerat om det men utan större framgång..

Jo absolut kan jag fråga adobes kundtjänst;) Är ju som sagt en köpt version  jag har  wink

Mvh

/M_fotograf

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
24 november 2009
Bör ju gå att få fram en felmeddelandelista på något sätt sådär, kan jag tycka...

Jag har haft mycket kontakt med Adobes kundtjänst genom jobbet både vad gäller Photoshop och andra CS-produkter. Och jag kan tycka att deras kundtjänst är lite meckig ibland. Och vad det gäller tekniska ärenden så måste man kontakta en tekniker och dom sitter ju direkt i USA...

Men går det inte att lösa på andra sätt så är det förstås det enda alternativet antar jag.

Fotograf
223 Inlägg
24 november 2009
Trådstartare
Har mailat deras support och gått hela dagen och hoppats på svar men inte hört något alls.
Men men ger det till imorrn. Sen formateras datorn.

Mvh

/M_fotograf

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
25 november 2009
Ok. Formatera datorn ska man ju aldrig behöva... förhoppningsvis. Inte för en sådan sak. Men Adobe är rätt kassa på det här med att stötta sina kunder. Vet dom om felet så vet dom om det, vet dom inte om det så bryr dom sig inte. Ibland kan man undra om lite konkurrens gent emot Adobe kanske vore på sin plats? Anyway så har vi haft oerhörda problem med prestanda och sådär i Adobes produkter här på jobbet, och allt är baserat på vår nätverks/serverlösning. Men Adobe säger mest; skyll er själva, vi bryr oss inte om er. Så ja... lite sådär är dom nog ändå som företag, trots att dom gör några av dom bästa programmen man kan få tag på! wink

Fotograf
418 Inlägg
25 november 2009
Prova ominstallera PS, hjälper inte det så prova ta bort Photomatix och kanske ominstallera PS igen. Kan inte tänka mig att phptpmatix inte skulle kunna köras på en 32bitars system.

Hemsida: Evenemang och Foto - www.oxigen-graphics.com

Fotograf
223 Inlägg
25 november 2009
Trådstartare
Alla problem är nu åtgärdat. Fick helt enkelt formatera datorn. Nu fungerar allt som det ska.

Mvh

/M_fotograf

Sök