9059
Sök

2krossade rutor och 2 stulna stereos PÅ SAMMA NATT!

362 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
tjena.. natten till idag lördag 5/12 är det nån som har roat sig lite med min och tjejens bilar. höger framruta på båda bilar har krossats och två st bilstereo har försvunnit.. det enda som tagit är det också, i min bil fanns både verktyg och bluetooth handsfree men inget rört.. är det nån mer i falköping som varit med om nåt i natt så hör gärna av er.. å är det nån som hör eller vet nån som håller på så skicka gärna ett pm.

tack på förhand!

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

volvoraggare
4 776 Inlägg
5 december 2009
ett tips är ju att röra sig där pundarna håller till så ska du se att du ser som som försöker säjla era bilstereos

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

OEM <3
6 957 Inlägg
5 december 2009
ironhead skrev:
ett tips är ju att röra sig där pundarna håller till så ska du se att du ser som som försöker säjla era bilstereos

Detta är Sverige, inte New Yorks ghetto tongue finns inget direkt sånt ställe i stan.

Ni bor i ett ganska utsatt område i stan, knepigt att mkt sker just där då det är ett stilla och lugnt
område brevid ett fint villaområde, förra året var det ju flertalet inbrott i just det kvaretet hmm
Senast redigerat av Bjork (5 december 2009)

OEM <3

362 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
ironhead skrev:

Detta är Sverige, inte New Yorks ghetto tongue finns inget direkt sånt ställe i stan.

Ni bor i ett ganska utsatt område i stan, knepigt att mkt sker just där då det är ett stilla och lugnt
område brevid ett fint villaområde, förra året var det ju flertalet inbrott i just det kvaretet hmm

japp, det är knepigt som f*n. det är ju bara nån månad sen dom slanga min bil å plocka blinkersglas på diverse bilar i området..
bara för underbart

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Sök