Vet inte riktigt om jag ska kalla det ett "rent" projekt, men jag håller på att styla till min bil lite gran i alla fall, är den mörkgrå metallic Volvo 850 GLT -94 som jag piffar till. Köpte den helt original i alla fall. Kan skriva nedan var jag gjort.
Anledningen till att jag skaffar en projekt tråd är att jag behöver ibland hjälp och då kommer ni in i bilden, men givetvis även synpunkter.
Det som gjort på bilen är: Angel eyes Tonat runt om Bytt till blåa dioder i inredningen Ny grill Satt på nya modellen av baklampor. Blåa dioder i skyltbelysning
Hoppas ni kan vara till hjälp i alla fall, kommer upp bilder eftersom i alla fall .
Kom på en fråga direkt, på klimatanläggningen sitter två stycken knappar; AC; av samt Återcirkulation. När man trycker in någon av dom så lyser en röd lampa i styrpanel bredvid knappen.
Jag tittade lite på det, när jag bytte till blåa dioder i styrpanelen, men orkade inte göra dom, inte nu i alla fall, för dom satt bakom ett kretskort som satt med två minimala stjärnskruvar, var bara less.
Men frågan är då, visst är dom utbytbara? Någon som bytt dom? Tar tacksamt emot svar .