Ljud i V50/S40

jupple
10 december 2009 · 41 Inlägg

Är inte så hemma i forumet så är de fel tråd, flytta bara på den. smile

jo fråga är, går det att bygga sterio i s40/v50? med tanke på att de är så mycke som kan visas i den.

Team_Bilradiohuset
10 december 2009 · 452 Inlägg

ja du kan byta det mesta utom huvudenheten. bara byta högtalare i dörrarna och koppla slutsteg på högnivå.

mvh mackan

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet
Volvo C30T5 "C30 Nurburgring Edition" (2007)
Volvo S70 T5 "Dragrace edition" (1997)
jupple
10 december 2009 · 41 Inlägg

jo förstod nästan att de skulle vara så =/ tack för svaret! smile

NismoP11
10 december 2009 · 205 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=143925 Han byter stereo till en viss del så ta en titt.

Audi A4 (2002)
Pro_fxr jobbar påre
10 december 2009 · 751 Inlägg

de går å byta stereo..men du måste haxxa.sätta en pekskärm och enheten i handskfacket typ-

Audi A5 (2008)
jupple
10 december 2009 · 41 Inlägg

fy fan! men va är de för enhet som måste in då?

Fellow
13 december 2009 · 1 581 Inlägg

En vanlig stereo ska du ha och det går att modda in och man behöver inte göra sånna B-lösningar som vissa har gjort med displayen. Beror lite på vilket ljudsystem du har orginal hur cleant du kan bygga.

Jag bygger om mitt för tillfället och har börjat med att verkligen dämpa framdörrarna och monterat högtalaran i baffel med stabil infästning. Nu ska jag dra klart kablarna till bagaget imorgon och för tillfället köra på orginalsteget tills löning så blir det ett nytt slutsteg. Sedan nästa löning blir det en Pioneer AVH4100 som jag ska modda in och allting kommer att bli cleant och se orginal ut. Bilder på detta bygge kommer i januari/februari när det är klart.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang