4962
Sök

Inget Ljud på youtube när jag ska lyssna på te.x musik, men om jag lyssnar via Spotify så fungerar de.

1 808 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
Hej

Jag har ett skumt problem med internet, när jag ska kolla på filmer eller musik på youtube, eller videoklipp på garaget så fungerar inte ljudet, låter inget.. men när jag är inne på Spotify eller winamp eller liknande så äre ljud.
Vad kan de vara för fel då? jag är inget datageni eller någe, så bli int arg om ja inte fattar smile

Mvh Gronwalls

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 december 2009
Kan vara att du stängt av (eller sänkt) allt ljud i webläsaren.
Kan även vara att du spärrat en viss typ av ljudingång. Börja med att kolla "ljud och ljudenheter" (via kontrollpanelen) så de står vettigt. För att kolla om du stängt ljudet i webläsaren underlättar det att veta ditt operativsystem och din webläsare.

1 808 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
Kan vara att du stängt av (eller sänkt) allt ljud i webläsaren.
Kan även vara att du spärrat en viss typ av ljudingång. Börja med att kolla "ljud och ljudenheter" (via kontrollpanelen) så de står vettigt. För att kolla om du stängt ljudet i webläsaren underlättar det att veta ditt operativsystem och din webläsare.

har vart in i ljud och ljudenheter å kollat å de ser bra ut där.
Jag har XP med Internet Explorer, men vet inte om det är de senaste Internet Explorer yikes

MOTÖRHEAD <3

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 december 2009
Explorer:

Gå till: Verktyg / Internetalternativ / Avancerat / scrolla till multimedia och se till att allt lämpligt är kryssat, som spela upp ljud från hemsidor...

Hoppas det hjälper. smile

1 339 Inlägg
16 december 2009
Ladda ner firefox ett hett tips, har fan bara haft problem med explorer..

1 808 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
Explorer:

Gå till: Verktyg / Internetalternativ / Avancerat / scrolla till multimedia och se till att allt lämpligt är kryssat, som spela upp ljud från hemsidor...

Hoppas det hjälper. smile

har fixat å sånt där å de hjälper inte hmm
men du ska ha tack ändå för att du tog dig tid.

MOTÖRHEAD <3

1 808 Inlägg
17 december 2009
Trådstartare
Vet inte vad de var för fel, men fick tips att installera om drivrutineran till ljudkortet så jag gjorde å vipps så hade jag ljud smile

MOTÖRHEAD <3

Sök