lås tråd

idiot brorsan
7 september 2006 · 72 Inlägg

lås tråd

Senast redigerat av idiot (3 mars 2007)

när det händer nått riktigt häftigt finns det bara ett ord som kan beskriva det . Wooooow =)
Granholm Dude
7 september 2006 · 197 Inlägg

tänkt och rycka dän från nån eller? smile

Ät aldrig snö som blivit gul!
Volvo 945 Turbo "Sleepern" (1995)
AlvereZ
7 september 2006 · 787 Inlägg

Köp och pröva vettja

Meedin
7 september 2006 · 33 Inlägg

köp egna istället för o sno förhelvete

Chevrolet impala "Airride" (1963)
Volvo v70 "R-design" (2010)
Renault Kangoo "Firmabilen" (2011)
idiot brorsan
10 september 2006 · 72 Inlägg

jag har inte sagt att jag skulle sno dom jag ville veta vilka sett man kan sätta fast dom på så du behöver inte vara uppkäftig. jag har egna som jag köpt från bussig.se elelr vad sifdan nu hette men jag ville bara veta vilka sätt det finns att fästa dom på och hur hållbart det är.har kvitto på kr på vindavvisarna.så du behöver inte ora dig meedin.

när det händer nått riktigt häftigt finns det bara ett ord som kan beskriva det . Wooooow =)
andreasl
10 september 2006 · 391 Inlägg

jag fäste med dubbelhäftande tape på min, satt kvar i ur o skur,  om de e kvar nu vetja inte då bilen e såld!,  men att rek nåt starkare annars är de lätt ryckta.

ludde__mannen draminbil.nu
10 september 2006 · 1 382 Inlägg

Här hettar det till direkt smile

FL3JM Inga konstigheter
11 september 2006 · 2 064 Inlägg

Tror inte det är nån större risk att nån snor dina vindavvisare, det är bara sätta fast dom på det lättaste sättet.
Vetefan vem som vill sno sånna annars, det är ju inte jättesnyggt precis.

LillNaisarn
11 september 2006 ·

brukar dom inte sitta med dubbelhäftande tejp eller clips ? kan annars om jag kommer ihåg då jag kommer hem kika på Far´s 740.

inyourbed
11 september 2006 · 53 Inlägg

SItter med dubbelhäftande tejp, men när jag satt fast mina köpte jag emblem tejp och hade också lite lim på, säkrast så eftersom det är många snorungar som far och tar vindavvisare. =/

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang