5097
Sök

Inför besiktning. Inre dörrsidor.

1 581 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
Hallo Hallo!
Tänkte höra då ja inte hittar en senare besiktning detta år där jag bor så ska jag besiktiga i Karlskoga imorgon istället. Jag har nu inte mina dörrsidor på insidan påhängda. Dessa håller jag på och arbetar med och tänkte höra vad som gäller på besiktningen med inre utrustning, måste jag ha de inre dörrsidorna monterade vid besiktning? Eller kan jag lugnt besiktiga så får dem rycka i wiren för att komma ut.
Senast redigerat av Fellow (18 december 2009)

NissanMotorsport
18 december 2009
De ska allt gå bra, bara det inte finns något vasst som du kan komma åt när du kör eller om du skulle krocka..

1 150 Inlägg
18 december 2009
Aoo.. De enda är väl att inga vassa kanter får sticka ut.. Om det gäller både invändigt som utvändigt vet jag inte..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
18 december 2009
förmodligen så bryr dom nog sig inte så länge allt de kollar i bilen funkar som de ska så bara hoppas på de bästa

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
18 december 2009
Dörrsidor måste finnas.  I någon form.

Handtag för dörröppning måste finnas ordentligt.

Sen vad dom släpper igenom och inte är en helt annan femma.. förmodligen går det igenom.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Bärs!
3 456 Inlägg
18 december 2009
myran skrev:
Dörrsidor måste finnas.  I någon form.

Handtag för dörröppning måste finnas ordentligt.

Sen vad dom släpper igenom och inte är en helt annan femma.. förmodligen går det igenom.

Precis så ja..
Visst, du kan ju hålla tummarna och försöka ändå, men egentligen ska det inte gå...

Garaget.org peakade 2008.

1 581 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
tjaa, får väl prova då:) blir ju inte värre än ombesiktning.Har ju dörrarna i baksätet lösa men vil inte sätta fast dem förrns man e klar.

NissanMotorsport
18 december 2009
Inte tror ja du får ombesiktning iaf, däremot möjligtvis bara en anmärkning eller bara personligt råd från killen att sätta på dom snarast..

Sök