Som topic lyder så när ja fixa o trixa utan resultat o få värme i bilen så drog jag ut på endrift runda i snön utan instrumentpanel o jag trivdes med hur mycket mer plats där blev i bilen
Så kan någon vänlig själ svara på min lilla fråga?
Mvh TooS
Senast redigerat av TooS (19 december 2009)
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
kan inte tänka mig att du får åka utan, men så länge du har någonstans att sätta mätarhus och så det inte är några vassa farliga saker man kan skada sig på så kan jag inte tänka att det skulle gnällas, å då kan du ju göra den ganska liten!
Dom varningslampor som du hade innan måste finnas. Hade fordonet inga alls (amatörbyggt) så måste det finnas vissa varningslampor iaf som ska kunna varna om nått händer med typ bromssystem, laddning, helljus och liknande. Sen måste det finnas en hastighetsmätare och GPS gills inte.
Skulle bara kolla hade varit jättekul med min skithumor om du hade sagt bakrutan men ja Alla knappar mm ska komma dit för använder dom lite då o då men det ska bli lite roligare kommer även använda original mätare.
Men så ni säger alltså att det e en omreg för att ja ska lyckas??
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Skulle bara kolla hade varit jättekul med min skithumor om du hade sagt bakrutan men ja Alla knappar mm ska komma dit för använder dom lite då o då men det ska bli lite roligare kommer även använda original mätare.
Men så ni säger alltså att det e en omreg för att ja ska lyckas??
Ring eller åk till bilprovningen och prata med dom så får du ju svart på vitt vad som gäller.