Söker äldre msn messanger version

Ricky
23 november 2009 · 1 062 Inlägg

som rubriken, söker en äldre version av msn messanger, som inte kräver att man måste installera senaste msn versionen. då nya msn inte funkar på min dator mer än max 2 min sen stängs det bara det.  och felmeddlande kommer upp.


tack på för hand.

-Panos- Milo & Maximus
23 november 2009 · 87 Inlägg

Tror det finns på www.download.com
Jag laddade hem ett äldra program förra veckan därifrån wink

Mvh Panos

motogarage371
Ford S-Max (2009)
Sushikocken Sleeper
23 november 2009 · 3 084 Inlägg
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Ricky
23 november 2009 · 1 062 Inlägg

-Panos- skrev:
Tror det finns på www.download.com
Jag laddade hem ett äldra program förra veckan därifrån wink

Mvh Panos

vet du vilken verison du laddade ner, och funkar den utan att du måste installera senaste msn?

-Panos- Milo & Maximus
23 november 2009 · 87 Inlägg
motogarage371
Ford S-Max (2009)
Ricky
26 november 2009 · 1 062 Inlägg

-Panos- skrev:
Hade för mig det var denna... http://download.cnet.com/MSN-Messenger- … ?tag=mncol wink

funka inte..

SNE
31 december 2009 · 12 Inlägg

Jag föreslår att du googlar lite på problemet.

Förslagsvis: Disable update on msn

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
1 januari 2010 · 581 Inlägg
"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Leo86
1 januari 2010 · 1 468 Inlägg

alla gammla versioner på msn från första som kom ut o andra gammla o äldre versioner av program finns på www.oldversion.com

PHrnfeldt Sheik Yerbouti
1 januari 2010 · 1 899 Inlägg

Har du kollat upp varför msn slår av sej själv?

EDIT: Det mest troliga är att du har något program eller kanske ett virus som ligger i konflikt med WLM.

Är det länge sedan du renformaterade datorn?

Vilket operativsystem kör du med? Många säger att Vista har problem med WLM, jag har dock aldrig märkt något under tiden ja använde det.

Om nån annan loggar in med sitt konto på din dator, uppstår samma problem då eller är det bara ditt konto det gäller?

Felmeddelandet du får upp, är det från WLM eller är det Windows felrapport du syftar på? (Den man kan skicka till dem).

Om det är från WLM, vilken uppkopplingshastighet har du, och är det trådlöst?

Senast redigerat av patrikhornfeldt (1 januari 2010)

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com
kolvas
1 januari 2010 · 4 001 Inlägg

MSN & WLM är ju virusskaparnas bästa verktyg, kasta det skiten och kör med Pidgin istället, då kan man hantera alla möjliga sådana program som t.ex ICQ & MSN osv. i en enda applikation

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
PHrnfeldt Sheik Yerbouti
1 januari 2010 · 1 899 Inlägg

kolvas skrev:
MSN & WLM är ju virusskaparnas bästa verktyg, kasta det skiten och kör med Pidgin istället, då kan man hantera alla möjliga sådana program som t.ex ICQ & MSN osv. i en enda applikation

Själv kör jag med dubbla OS; Windows 7 och Ubuntu 9.10. Använder Ubuntu för att surfa, chattprogram och när jag behöver tanka hem något. Windows 7 använder jag för spelande främst.
På så vis slipper jag spywarehelveten + dylika saker och därmed en seg dator, vilket är jävligt skönt!

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com
kolvas
1 januari 2010 · 4 001 Inlägg

patrikhornfeldt skrev:

kolvas skrev:
MSN & WLM är ju virusskaparnas bästa verktyg, kasta det skiten och kör med Pidgin istället, då kan man hantera alla möjliga sådana program som t.ex ICQ & MSN osv. i en enda applikation

Själv kör jag med dubbla OS; Windows 7 och Ubuntu 9.10. Använder Ubuntu för att surfa, chattprogram och när jag behöver tanka hem något. Windows 7 använder jag för spelande främst.
På så vis slipper jag spywarehelveten + dylika saker och därmed en seg dator, vilket är jävligt skönt!

jepp, jag körde själv med Ubuntu ett tag men tyvärr så hade jag inte tid att sätta mig in i de programmen som jag behöver använda och sen funkade det inte med min nätverkshdd

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
PHrnfeldt Sheik Yerbouti
2 januari 2010 · 1 899 Inlägg

kolvas skrev:

patrikhornfeldt skrev:

kolvas skrev:
MSN & WLM är ju virusskaparnas bästa verktyg, kasta det skiten och kör med Pidgin istället, då kan man hantera alla möjliga sådana program som t.ex ICQ & MSN osv. i en enda applikation

Själv kör jag med dubbla OS; Windows 7 och Ubuntu 9.10. Använder Ubuntu för att surfa, chattprogram och när jag behöver tanka hem något. Windows 7 använder jag för spelande främst.
På så vis slipper jag spywarehelveten + dylika saker och därmed en seg dator, vilket är jävligt skönt!

jepp, jag körde själv med Ubuntu ett tag men tyvärr så hade jag inte tid att sätta mig in i de programmen som jag behöver använda och sen funkade det inte med min nätverkshdd

Nej, som du säger så är nackdelen med Ubuntu och andra fria OS att större delen av programmen som finns enbart fungerar med Windows, sedan måste man ju lära sej ett nytt OS och sätta sej in i det också. Men jag rekommenderar ändå folk att använda ett alternativt OS då de surfar eller chattar då man kommer undan största delen av virus som finns.

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang