Audi S4 1992 QUATTRO detta år måtta vara ett jävla fint år när man ägde en sådan POTENT Audi. Sjukt jävla drag i dem alltså.
Jag köpte min Audi S4 nu i somaras av brorsan, tycker en sådan fin bil och påkostad bil var onödigt att någon annan skulle köra sönder den. Så jag tar hand om Audin sa jag.
Bilen brukas varje dag dvs att bilen har rullat 30.000 mil nu Knappt inkörd. Motorn har byts som har gått 12.000 mil nu.
Audi S4 måste lackas om efter en garage lack. Och nu har även det börjat släppa lack här och var, så fort jag tvättar bilen kommer det upp en flisa av lack Hemskt tråkigt alltså. Och nu har jag kört lite på vintern och haft skit roligt. Men saltet har gjort ett bra jobb. De har kommit fram rost
Det visar sig att jag ställer av Audi och ska börja jobba stenhårt på all rost sedan slipa ner hela kaross inför lackering. Så motorn och trimmet de får väntas ett tag till tyvärr. Vill ju med ha en snygg kärra att åka i !
LÅNGTIDS PROJEKT
Senast redigerat av Masen_Racing (25 december 2009)
Då kan man nästan säga att jag har börjat med bilen idag Leta fram slipmaskinen så börja jag slipa på S4ans motorhuv. Ni ska bara veta hur tråkigt det är. Lär ju liksom slipa bort hela garagelacken och grundfärgen.
Men det slutar nog jävligt bra. Ska bara inte ta åt mig så mkt jobb på denna bil på engång Man tröttnar lätt då på skiten.
Imorgon ska jag ut och sladda med Volvo 740, sedan vidare åka till brorsan och köra hans Ski doo
Njea det är en helt annan Audi S4 ?! Men många har frågat, men det är inte denna bara Fast kanske har en fundering på att sälja iväg. Då intresse för bilar bara blir tråkigare o tråkigare
Där emot har jag börjat mer med skoter och fyrhjulingar Så S4an vette fan hur jag ska göra med alltså ?