7700
Sök

Bra rengöringsmedel...

Mr: Mike
231 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Till aluminium saker typ topp, plenum o.s.v.

Tips?

Jag har provat några olika no names och dom mattar av aluminiumen.

//Mike

Tack på förhand boys and girls. cool

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
8 oktober 2008
Turtle bilshampo och högtryck funkar fint för mig tongue Annars är a25 allrengöring grymmt (har bara sett på 25l dunk dock)
Senast redigerat av TenZer (8 oktober 2008)

Rock'n Roll

Random Hero
4 047 Inlägg
8 oktober 2008
putsa med autosol tongue

Dog food lid. Backwards

12 086 Inlägg
8 oktober 2008
Typ natriumnånting man rengör golv med är bra som fan.
Späder ut med vatten o ett bad, sen lägger man delarna i nått dygn så de får verka ordentligt.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 062 Inlägg
8 oktober 2008
säger bara en sak ALFANOL kanske det bästa jag använt!!! stakar, kolvar, block, mm allt blev nästan som nytt! stakarna blev rena på 10 min tar väck den fast brända oljan ganska snabbt smile

Team Björkeryd

Mr: Mike
231 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
wildboy_87_ skrev:
säger bara en sak ALFANOL kanske det bästa jag använt!!! stakar, kolvar, block, mm allt blev nästan som nytt! stakarna blev rena på 10 min tar väck den fast brända oljan ganska snabbt smile

Också hört att de ska fungera bra. Var shoppar man sånt?

//Mike

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

4 586 Inlägg
8 oktober 2008
fotogen och diskborde borste fungera fint
Senast redigerat av jorre83 (8 oktober 2008)

Med lem
13 Inlägg
10 januari 2010
wildboy_87_ skrev:

Håller med dig smile Riktigt bra drag i det medlet. Man får bara akta aluminiumdetaljer, som blir lite matta o fula, men i övrigt kanon-medel smile

Sök