8984
Sök

Lamp betäckning/modell namn?!?!?!?!

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
10 januari 2010
Trådstartare
Hallå

sitter o tänkte beställa dioder till instrument belysningen (vita) och även några flashiga lampor till bakljusen (dioder) helst?  någon som vet vad volvo 850 årsm 97 har för betäckning på lampnamn osv i instrumentpanel/hus osv osv osv? + baklysen!

sen ett litet smakråd, ska jag köpa någon form av diodslinga o sätta in i listen under lysena men sågar upp först där det är hål för torkararm nu? någon som vet någon bra xenon/diod slinga med vitt ljus för en billig peng?

tack på förhand!!!

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

LillNaisarn
10 januari 2010
Audi_Adam skrev:
Hallå

sitter o tänkte beställa dioder till instrument belysningen (vita) och även några flashiga lampor till bakljusen (dioder) helst?  någon som vet vad volvo 850 årsm 97 har för betäckning på lampnamn osv i instrumentpanel/hus osv osv osv? + baklysen!

sen ett litet smakråd, ska jag köpa någon form av diodslinga o sätta in i listen under lysena men sågar upp först där det är hål för torkararm nu? någon som vet någon bra xenon/diod slinga med vitt ljus för en billig peng?

tack på förhand!!!

http://www.sylvania.com/ConsumerProduct … mentGuide/ dära kan du se på en guide vad för sockel det är.

Diodslinga tycker jag du borde överväga 2ggr då det inte ser ut någon höjdare (imo) i dom flesta fall.
Annars om du är intresserad så kolla mina säljes annonser smile

Sök