Ljudet i Audin! :/

tobztah
14 januari 2010 · 5 Inlägg

Jo det är såhär, jag har en audi 80 från 95.. En cab och jag vill ha bra ljud i den, han som hade den innan mig hade tydligen steg + låda då det är dragna kablar från skuffen och framåt, jag som är rätt keff på detta område skulle vilja veta vad som är bäst å köra? ska jag köra låda eller ska jag ha bra högtalare ist? typ bashögtalare? ljudet som är i nu är sämst det bara sprakar å har sig och är redigt irriterande så smile om någon som är kunnig skulle vilja hjälpa mig så vore det jävligt schysst! big_smile har hört från en kille som jobbar i en affär som säljer ljud att jag ska satsa på feta högtalare ist för låda i skuffen då jag inte får samma tryck i lådan som i en vanlig sedan, just för att det är en cab... så om någon kan hjälpa till vore det jättesnällt! tack på förhand big_smile

BMW M3 "GT" (1995)
maco
14 januari 2010 · 1 207 Inlägg

d0nut skrev:
kära tobztah! har varit i branschen länge, och ska ja vara helt ärlig så tycker ja att du ska satsa på ett stycke Volvo ist. finare bilar helt enkelt big_smile + lättare att bygga ljud i wink

Fullständigt irrelevant inlägg.

TS. Innan du postar. Sök i forumet, om du inte finner något där (vilket du definitivt kommer att göra i detta fall) kan du starta en ny tråd, efter att du läst rubrikanvisningarna.

kalle_kalle
14 januari 2010 · 2 914 Inlägg

jo jag tycker också du ska satsa på fina högtalare som du driver på slutsteg och ger en stadig install istället för att köpa baslåda + steg direkt.


läs detta innan du startar en tråd.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar

michieff ljudfantast
14 januari 2010 · 1 372 Inlägg

d0nut skrev:
kära tobztah! har varit i branschen länge, och ska ja vara helt ärlig så tycker ja att du ska satsa på ett stycke Volvo ist. finare bilar helt enkelt big_smile + lättare att bygga ljud i wink

....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang