2846
Sök

GOLF MK2 Huv. med stort emblem på.

15 Inlägg
29 november 2009
Trådstartare
Tjena tjena, efter många år av undran, så letar jag nu efter en huv jag gjorde för ca 5år sedan. Sålde denna till en kille i göteborgstrakten men vill veta om den ev finns i liv fortfarande. Hade vart roligt o se om fortfarande innehar samma färg o samma form som vid mitt tillverkande.

Tips o allt är väldigt välkommet.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/25637/809748_d260ng.jpg
Hål formade i VW emblem, som sedan är uppvinklade för att påminna om hålen på ett rivjärn.
Senast redigerat av BamS (29 november 2009)

Hey ho Lets GO!!

Team Kränghäng
657 Inlägg
29 november 2009
OT: Fan va cool..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

15 Inlägg
29 november 2009
Trådstartare
Projekt arbete i skolan wink haha tack för kommentaren smile

Hey ho Lets GO!!

15 Inlägg
14 december 2009
Trådstartare
*bump* Måste verkligen få tag i personen som nu har denna i sin ägo så var vänlig o lämna info som finns om denna tack.

Hey ho Lets GO!!

Licenssvetsare
927 Inlägg
19 december 2009
Har ett minne av att jag sett den på garaget.. Kanske om du lagt upp den innan men det va inte i denna tråden iallafall..

15 Inlägg
20 december 2009
Trådstartare
nja, kan hända att det var uppe en bild på den, men inte säker. Svagt minne säger mig att den killen jag sålde den till hade en vit mkII.

Hey ho Lets GO!!

15 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Har forskat lite mer o fått fram att han även BODDE i Kållered (söder om Göteborg)  tidigare, men killen har tydligen gått upp i rök. Så kan inte fråga honom vart bilen såldes/skrotades eller vad som hände med den. ¨å nån som känner på sig att dem har NÅN  info ? smile

glömde även skriva *Bump* smile

Hey ho Lets GO!!

Sök