Billackerare SKÅNE

Berra85
24 december 2006 · 62 Inlägg

Tjenare.
Min 740 tic står och väntar på att bli lackerad(så fort bakskärm är bytad)
Tänkte höra lite om här finns några duktiga(auktiserade) lackerare i Skåne, gärna Södra delarna.
Hur ligger prisbilderna? Bilen ska lackeras inkl dörrar o i baklucka(ej motorrum)
Finns även ett add on paket som ska lackeras.

Tack på förhand.

Berra

Vojje
25 december 2006 · 316 Inlägg

Ja jag skulle också behöva en utvändig lackering.. här nere i skåne.. så hittar du en så säga gärna till..

dj_padde
25 december 2006 · 1 813 Inlägg

tjenna.. kan inte i skåne men här i Laholm finns här ett par st som lackar.. en jag själv lämnar i väg grejer till som e riktigt proffsig vart ända gång man ska ha nått lackat å e där nere så e där alltid dom finaste bilarna som bara går att få som lackas=)

bara man ser bilarna som är hos honom så ser man att han måste ju lacka riktigt bra efter som dom lämnar grejerna där...

han e inte så farligt dyr heller..
sist lackade han min framspoiler och slipa grunda ja allt han tog 2000:- + moms 500:- så det blev 2500:-

inte farligt för allt jobb han la ner..:!!

Lack service Laholm AB
0430-71137

addressen är
Kullagårdsvägen 39 312 34 Laholm


ca 6,5 mil från hbg till Laholm
ring honom om det är något fråga om priser å så går alltid att förhandla med honom!!

Lycka till

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Berra85
25 december 2006 · 62 Inlägg

Okej tack för svaret.. smile Jag ska ringa runt till lite olika lackerare nu efter juldagarna.

Ha det gott!

Chrizze
26 december 2006 · 140 Inlägg

dj_padde skrev:
tjenna.. kan inte i skåne men här i Laholm finns här ett par st som lackar.. en jag själv lämnar i väg grejer till som e riktigt proffsig vart ända gång man ska ha nått lackat å e där nere så e där alltid dom finaste bilarna som bara går att få som lackas=)

bara man ser bilarna som är hos honom så ser man att han måste ju lacka riktigt bra efter som dom lämnar grejerna där...

han e inte så farligt dyr heller..
sist lackade han min framspoiler och slipa grunda ja allt han tog 2000:- + moms 500:- så det blev 2500:-

inte farligt för allt jobb han la ner..:!!

Lack service Laholm AB
0430-71137

addressen är
Kullagårdsvägen 39 312 34 Laholm


ca 6,5 mil från hbg till Laholm
ring honom om det är något fråga om priser å så går alltid att förhandla med honom!!

Lycka till

De va ju ungefär där jag köpte min bil tongue Funderar också på lack. Får ringa o snacka med han jag med!

Gasar till det rasar
Ford Capri (1979)
Opelola
27 december 2006 · 106 Inlägg

www.lacktyl.se i Ängelholm ska vara mycket duktiga.

Mvh Ola
jip
27 december 2006 · 272 Inlägg

Som ovanstående sa, Lacktyl i Ängelholm. Där har jag lackerat hela min front.
http://www.lacktyl.se/

http://www.fartverket.se - Sveriges snabbaste myndighet!
viccoA
27 december 2006 · 3 110 Inlägg

Moses bil o lack räknas nog som en av de bättre lackerarna i skåne. Dock har han vett att ta betalt, en kompis betalade 90.000 för hellack och renoveringsjobb.
Han ville ha ganska många tusen för att lacka min bakdörr, men jobbet är i särklass!

Moses Bil & Lack
Linderödsv. 382-10, 290 10 TOLLARP Tfn/Fax   044-32 00 31
E-post   mose@moses.se

dj_padde
27 december 2006 · 1 813 Inlägg

Chrizze skrev:

dj_padde skrev:
tjenna.. kan inte i skåne men här i Laholm finns här ett par st som lackar.. en jag själv lämnar i väg grejer till som e riktigt proffsig vart ända gång man ska ha nått lackat å e där nere så e där alltid dom finaste bilarna som bara går att få som lackas=)

bara man ser bilarna som är hos honom så ser man att han måste ju lacka riktigt bra efter som dom lämnar grejerna där...

han e inte så farligt dyr heller..
sist lackade han min framspoiler och slipa grunda ja allt han tog 2000:- + moms 500:- så det blev 2500:-

inte farligt för allt jobb han la ner..:!!

Lack service Laholm AB
0430-71137

addressen är
Kullagårdsvägen 39 312 34 Laholm


ca 6,5 mil från hbg till Laholm
ring honom om det är något fråga om priser å så går alltid att förhandla med honom!!

Lycka till

De va ju ungefär där jag köpte min bil tongue Funderar också på lack. Får ringa o snacka med han jag med!

jassåsmile vad var det för bil du köpte då?? smile
var det här i Laholmstrakten??
ingen bild på din bil?!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Berra85
28 december 2006 · 62 Inlägg

Ska kolla in lacktyl i ängelholm. Tack för svaren

Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
29 december 2006 · 329 Inlägg

Lacktyl säger jag oxo, har anlitat dom massa gånger. Dom har lackat många bilar som finns med här på garaget. Kolla in användarna Henrik Elg , Beatox , Kristofer Sunnhagen . sen min egen bil.

Mvh Stefan

beathacker Amatör
29 december 2006 · 444 Inlägg

Ni som har lackat hos Lacktyl  vad har det kostat o vad e det dem lackat ?

BMW 320d (2006)
MrAndybandy
16 januari 2010 · 30 Inlägg

lacktyl ängelholm, grym kvalite och fina jobb, har själv jobbat där så jag bet att det blir bra där!

Muskler mäts i kubiktum..!
Hamilton
16 januari 2010 · 8 864 Inlägg

MrAndybandy skrev:
lacktyl ängelholm, grym kvalite och fina jobb, har själv jobbat där så jag bet att det blir bra där!

Eftersom trådskaparen ställde sin fråga för över 3 år sedan så tror jag nog att han redan fått färg på bilen...

Fotograf på tierpidag.se
JMF
16 januari 2010 · 12 Inlägg

http://www.moses.se/ Ligger mellan Tollarp och Sätaröd, ca 2.5 mil söder om Kristianstad längs E22:an.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang