4381
Sök

Hjälp med bra teori prov/hemsida!

Linköping
181 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
Tjena har skrivning om 6 dagar, och undra om folket här kan hjälpa mig med tips om bra körkorts program och hemsidor*förutom körkort.com ,alldeles för lätt.*

så kan ni några bra körkorts program och hemsidor så posta gärna här då skulle bli mkt tacksam:D

Tack i förhand!

Servicerådgivare
715 Inlägg
19 september 2006
hallå du tog körkorten för 2 veckor sen..  om du klarar frågorna på korkort.com .. så klarar du säkerligen uppskrivingen osså ... gjorde jag allafall .. öppna aldrig boken ..

ha d bra och lycka till .// chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Linköping
181 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
Chrille_ ny yrar du lite i natt mössan tog körkortet för 2 veckor sen :S waat?
jag har fått inte nått körkort,håller ju på med det nu.
hm okey körkort.com fick jag 2 fel bara,mina kompisar som använt det o haft uppskrivning har ej klarat det, men får väll köra på körkort.com och boken.

Så om nån har tips på program o bra hemsidor att öva på så skriv !

607 Inlägg
19 september 2006
Kolla på dc. Sök på körkort , där hitta jag nästan likadant program som på körskolorna, Fast bakrunden är brun..Exakt samma frågor, Jag klara teorin för en vecka sen..Lycka till !!!!!

Brynäs tigers

557 Inlägg
20 september 2006
Jag har ett program jag kan skicka om du är intresserad. Skriv ett PM till mig om du är det så får du garanetarat det bästa programet du kan köpa smile Jag köpte själv det och jag klarade skrivningen utan problem så det bör inte vara några problem för dig heller. smile

//Jerry

Linköping
181 Inlägg
20 september 2006
Trådstartare
okej skickar PM Fimpha smile

Linköping
181 Inlägg
20 september 2006
Trådstartare
thx smile nån som kan säga nåra bra sidor eller program? bara 4 dagar kvar snart tongue

Sök