3427
Sök

Har Aftonbladet slut på nyheter?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
19 januari 2010
Trådstartare
Såg just detta. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6455009.ab

har dom slut på nyheter lr vad är de? Dom publiserar de som något som har hänt nyligen. Det är ju ghostrider som åker på boben. Vet inte hur gamalt de klippet är men nåra år gammalt är de iaf.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

1 534 Inlägg
19 januari 2010
Du tog orden ur munnen på mej

Sist var det svininfluensan som hamrades in i skallen på oss, att det var livsfarligt, men efter att det kommit fram att allt är skitsnack så måste de ju hitta på nåt annat och skriva om och tills nu har det varit de mest fantasilösa nyheter ja sett.
De är ju helt till sej över Hahiti katastrofen, de tjatar om skiten hit o dit, åhh de är sveriges fel för vi kan enbart skicka ut si och så mkt hjälp och fy fy fy vad onda svenska folket är som bara är på tredje plats i världen genom att skicka pengar i välgörenhet till hjälporganisationer åhh nej nej nej....
Liksom folk försöker iaf hjälpa till, alla utom aftonbladet som står o trycker upp kameror i ansiktet på folk som precis förlorat allt,
Och vi ska verkligen inte prata om Saab.
Saab, saab, saab...världens undergång då saab går i konka
som förövrig alla visste om redan innan...

aftonbladet är värdelösa

1 581 Inlägg
19 januari 2010
Hahaha, talk about OLD news!

Thorssa
19 januari 2010
Har de någonsin haft några nyheter menar du? wink

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
Jag börjar fundera på om jag ska söka jobbet som chefsredaktör på Aftonbladet och se till att få nån ordning på tidningen..

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

169 Inlägg
20 januari 2010
Så här har dom ju varit i alla tider. Det värsta är ju att folk läser skiten ändå, precis som jag.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
Sen har dom en förmåga att publisera bilder på folk utan lov..

Chevrolet Racing

8 156 Inlägg
20 januari 2010
Jag tror att dom har en youtube-avdelning som försöker att leta reda på trevliga klipp och sen skriver artiklar om dessa.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Kanon..
1 473 Inlägg
20 januari 2010
Filmen är iof mindre än en vecka gammal men jaja...

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
Okej, så det är inte den gamla filmen med Ghostrider som dom har hittat eller?

Chevrolet Racing

Kanon..
1 473 Inlägg
20 januari 2010
_night_stalker_ skrev:
Okej, så det är inte den gamla filmen med Ghostrider som dom har hittat eller?

Nej...

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
20 januari 2010
Slut på nyheter yes. Det är ju bara Svininfluensa och Haiti i media. Så du har helt rätt! big_smile

1 926 Inlägg
20 januari 2010
Tycker det är ännu roligare när dom påstår att man blir tjock av en frukt om dagen eller liknande..

Och det blev ett jävla liv om just denna film på aftonhoran, na och utrycking. Dom är väl inte ensamma om att åka snowracer bakom bil, eller?
Jag har sett värre saker, förmodligen du också?

Beslutsångest.
322 Inlägg
20 januari 2010
Så fort SAAB las ner så blev alla friska från svininfluensan! Verkar det som...

333 Inlägg
20 januari 2010
Den i Ghostrider spelades in i Stockholm. I Bromma vid statoil i Alviksrondellen närmare beskrivet smile
Inte Örebro ;p
Senast redigerat av yakozan (20 januari 2010)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
20 januari 2010
yakozan skrev:
Den i Ghostrider spelades in i Stockholm. I Bromma vid statoil i Alviksrondellen närmare beskrivet smile
Inte Örebro ;p

Det är ju Aftonbladet, dom vet inte ens själva vad dom skriver om!
Det händer mer i mitt Galleri & Projekt än på deras sida!

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 januari 2010
Som sagt, 5 dagar gammal bara.. och inspelad av en person här på gorg. Hade faktiskt förväntat mig att Aftonbladets youtubesökare skulle hitta hans klipp och skriva om det efter att jag såg att AB hade gjort en artikel/tv-klipp om nån i Norge som åkte på is i 150km/h.

Då var ju de här grabbarna värre med 170km/h efter väg
Senast redigerat av Norde (21 januari 2010)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
21 januari 2010
Men Aftonbladets åsikt om vad som är en intressant och vettig nyhet har aldrig varit normal, enligt mig i alla fall tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 januari 2010
MichosMiche skrev:
Normalt för Aftonbladet wink Nr vi ändå är inne på Aftonbladet, hur kan det komma sig att när man skriver in aftonhoran.se så kommer man till Aftonbladets hemsida?

Upptäckte också det förut, rätt roligt faktiskt tongue

Men antar att det är eftersom de vet att de går under det namnet på diverse forum på nätet och därför köpt upp den adressen och sen pekar om den till sin egen webb. Har för mig att jag hittade nån mer adress när jag testade lite förut.

Sök