fotograf sökes

Pastorn
19 september 2006 · 141 Inlägg

Hej tänkte kolla om det finns någon duktig fotograf som är sugen på att fota min bil med lite snygga bakgrunder o sånna grejor.

Och vad skulle det i så fall kosta?

Bmw 325 e36 Turbo
Karlzzon The One Evolution
19 september 2006 · 1 627 Inlägg

bor du nära lkpg kolla med fredrikmedia.se

Fäll ner pungen och landa
Dj_Aleks
19 september 2006 · 111 Inlägg

när och var?

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto
Malmoe SSS -12
19 september 2006 · 3 217 Inlägg

Säger jag med, när och var?

Skåne här...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Pastorn
19 september 2006 · 141 Inlägg

bor mitt i skåne

Gärna nån som är duktig på photoshop me som kan lägga in andra bakrunder o gör snygga skrivbordsunderlägg. om man nu gör de i photoshop.

Bmw 325 e36 Turbo
Malmoe SSS -12
19 september 2006 · 3 217 Inlägg

Inte för att jag är något geni, men omöjligt är det inte! Är det inte bättre att fota snygga bilder i miljön?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Pastorn
19 september 2006 · 141 Inlägg

jo kanske men man har ju sett en del snygga bilder med andra bakgrunder o sånt. kollade lite på dina bilder o malmö stadium verka som en trevlig bakgrund enligt mig.

Senast redigerat av Pastorn (19 september 2006)

Bmw 325 e36 Turbo
Malmoe SSS -12
19 september 2006 · 3 217 Inlägg

Pastorn skrev:
jo kanske men man har ju sett en del snygga bilder med andra bakgrunder o sånt. kollade lite på dina bilder o malmö stadium verka som en trevlig bakgrund enligt mig.

Allting är relativt, de bilderna blev inte bra... inte tillräckligt bra! Men allt beror ju på vilka bilder man målar upp som "bra bakgrunder"...

Det finns ju ett mer undergroundaktigt bakgrundstema som säger att de flesta bilder ska göras i tunnlar med klotter eller bara gråa väggar...

Sen finns det ju landskap som bakgrund... Bäst är ju faktiskt att fota vid den bakgrund man vill ha!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Pastorn
19 september 2006 · 141 Inlägg

ja de skulle helst va med någon underground liknande bakgrund. Finns det något bra ställe i malmö?

Senast redigerat av Pastorn (19 september 2006)

Bmw 325 e36 Turbo
Malmoe SSS -12
19 september 2006 · 3 217 Inlägg

Vi har ju hela rosengård tongue Nog kan där finnas ställen, sålänge man bara tampas lite lätt med trafiken... Går alltid att hitta bra ställen om man vågar bryta mot lagen lite!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Pastorn
20 september 2006 · 141 Inlägg

Finns det något företag här i skåne som håller på med sånt eller är det något duktigt fotograf som känner för att plåta lite =p Ska som sagt var vara en "underground" liknande bakrund

Bmw 325 e36 Turbo
--amanda-- LIMHAMN RACE CHICKS
20 september 2006 · 84 Inlägg

Om du vill anlita en riktig fotograf så kan jag nog med lite övertalning få min gode far att ställa upp och ta lite kort. Men då kommer det ju i så fall att kosta lite. Vad han vill ha i timmen har jag ingen aning om. Men ide till bakgrund i malmö är ju självklart P-huset Anna. Där får man klottra så där e nästan alltid snygga målningar.

My Sweetest Poison
Volkswagen Passat 2.0 FSI "Highline" (2007)
Malmoe SSS -12
20 september 2006 · 3 217 Inlägg

Pastorn skrev:
Finns det något företag här i skåne som håller på med sånt eller är det något duktigt fotograf som känner för att plåta lite =p Ska som sagt var vara en "underground" liknande bakrund

Jag kan nog hjälpa dig!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Psychotic Brum säger bilen.
20 september 2006 · 394 Inlägg

Leta gamla fabriker och liknande..  brukar ge en shysst kontrast mot en snygg bil.. jag har tex fotograferat bilen framför ett nerbränt sågverk villket jag tyckte bliv riktigt bra..  En annan cool grej är ju om man hittar en riktigt gammal risig mack smile

fler coola ställen är ju broar, tunnlar, parkeringsgarage?, "getto" mycket klotter/grafitti(Stavning?) osv..

Senast redigerat av Psychotic (20 september 2006)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Pastorn
21 september 2006 · 141 Inlägg

Fuckface skrev:

Pastorn skrev:
Finns det något företag här i skåne som håller på med sånt eller är det något duktigt fotograf som känner för att plåta lite =p Ska som sagt var vara en "underground" liknande bakrund

Jag kan nog hjälpa dig!

ja de hade varit kanon. När kan du och vad vill du ha för de?

Bmw 325 e36 Turbo
Malmoe SSS -12
21 september 2006 · 3 217 Inlägg

Du har PM!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang