Rullande landsväg och bestyckning av webrar i kronoberg?

volvo244glt
29 januari 2010 · 34 Inlägg

Tjenare.

Nu är det så att jag behöver bestycka om mina webrar på 140in men jag är rätt ny på de här med bestyckning och den biten.
Så nu undrar jag var man kan få den körd på rullande landsväg (har hört att det är det är lättast att få den att gå bäst då?) och bestyckad på samma gång, nån som har koll på företag eller nån som har grejer till att göra de i kronoberg? Jag bor i lessebo så i närheten vore bra. men det är inga problem att åka en bit.

Tack för svar smile Mvh Henrik

norpan1
29 januari 2010 · 1 043 Inlägg

BSR i Växjö.

945TurboMS
29 januari 2010 · 261 Inlägg

Vet inte om GMT håller på fortfarande! Han håller till i ormeshaga iallafall... (nära å bra ju)

Rykten har gått att han har gjort sig av med landsvägen!  Annars är/var han duktig på att bestycka webrar (troligttvis bättre än BSR, om dom överhuvudtaget vet vad weber är för nåt)
Lycka till!

EDIT:   Hörde även rykte om att Kalle P höll till i BSRs gamla lokaler! Där har du ju ytterliggare än duktig "gubbe" Hurvida han har tillgång till landsväg eller så vet jag icke hmm
Detta är ju bara rykten, så ta vad jag sagt med en (stor)nypa salt...

Senast redigerat av 945TurboMS (29 januari 2010)

volvo244glt
30 januari 2010 · 34 Inlägg

945TurboMS skrev:
Vet inte om GMT håller på fortfarande! Han håller till i ormeshaga iallafall... (nära å bra ju)

Rykten har gått att han har gjort sig av med landsvägen!  Annars är/var han duktig på att bestycka webrar (troligttvis bättre än BSR, om dom överhuvudtaget vet vad weber är för nåt)
Lycka till!

EDIT:   Hörde även rykte om att Kalle P höll till i BSRs gamla lokaler! Där har du ju ytterliggare än duktig "gubbe" Hurvida han har tillgång till landsväg eller så vet jag icke hmm
Detta är ju bara rykten, så ta vad jag sagt med en (stor)nypa salt...

Jo han i ormeshaga vet jag vem de är, jag har nog inte hört något gott om honom så han faller bort direkt. jo han har gjort sej av med landsvägen de stämmer, de är väl ett par år sen han sålde den men om han har köt nån ny låter iaf jag vara osagt.

Jo BSR hade ju funkat om dom nu kan med webrar men de tror ja knappast.

Kalle P har jag hört talas om innan att han ska vara duktig men om han håller på fortfarande vet jag tyvärr inte.

volvo244glt
30 januari 2010 · 34 Inlägg

Ingen som vet fler?

torpis Forummoderator
30 januari 2010 · 10 572 Inlägg

Ta en titt på reglena, man får inte bumpa trådar utan att tillföra något mer vettigt...


BSR har fullt upp med sin egen verksamhet och säljer inte tid i  bromsbänk tyvärr.  Chipcenter har bromsbänk. Annars är det väl inte helt osannolikt att Lasse i degeberga kan hjälpa dig, han har bromsbänk och är 100år gammal så han borde ha koll på förgasare.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
volvo244glt
30 januari 2010 · 34 Inlägg

torpis skrev:
Ta en titt på reglena, man får inte bumpa trådar utan att tillföra något mer vettigt...


BSR har fullt upp med sin egen verksamhet och säljer inte tid i  bromsbänk tyvärr.  Chipcenter har bromsbänk. Annars är det väl inte helt osannolikt att Lasse i degeberga kan hjälpa dig, han har bromsbänk och är 100år gammal så han borde ha koll på förgasare.

Okej, jag ber om ursäkt för det.

Var kan man nå han? hemsida? fullständigt namn så man kan få tag i nummret? nån som vet mer om denna "Lasse i degeberga?"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang