24 september 2006
Trådstartare
okej, läget e så hära, ja har en nära tjejkompis som heter Milla. hon va tsm me en kille, vi skiter i hans namn, o Millas bästa kompis, hoppar hennes namn me, hade sex!
dvs att hennes kille o bästa kompis hade sex. sånt gör mig extremt förbannad. dessutom, den hära killen va inte bara me bästa kompisaen utan även med andra, samma kväll!
ja vet att ja inte har nått me saken o göra o ska egentligen inte lägga mig i de. men ja klan inte struynta i de eftersom min komps blev väldigt ledsen o sårad. sen e de så att hon har inte de bästa självförtroendet heller.
så när ja fick veta detta blöev ja j*vligt sur o förbannad, så i veckan nu så åkte ja hem till min kompis för o snacka me henne o lite så, följde me henne när hon skulle på ridlektion, där givetvis den hära "bästa kompisen" rider me. så ja gick runt dära o väntade på att hon skulle lägga en av sina dryga komentarer så ja bara kunde slå ner henne tills hon inte kunde stå! men de gjorde hon inte... ja har lite moral som säger att man inte kan slå ner nån som inte äns kollar på en så aa. så ja åkte tbx hem till min kompis o så skickade ja ett mejl till denna "bästa kompisen", sur som ja va så höll de kanske inte riktigt inom gränserna för vad man får skriva och inte. meen i vilket fall som hellst så fick ja mejl tbx dagen efter, av hennes mamma! o hon skulle anmäla min för trakaserier och förtal.
så nu väntar ja mig polisänmälan fö ratt ja stog upp för min kompis. skysst..
ja har problem me agritioner, ja håller på o arbeter på de men de går inge bra, o ja är fullt medveten om att ja skulle lämnat detta så dom kan göra upp de själva. men ja kan inte de för ja vet att min kompis har blivit sårad. var bara tvungen till o skriva av mej!
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.