3486
Sök

Instrumentlampa 200sx

146 Inlägg
21 januari 2010
Trådstartare
Tja!

Jo jag skulle bara ha reda på vad det är för en lampa som sitter i s13:s intsrumentbelysning.

Mvh

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter, såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet. Amen.......

146 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Nån har väl bytat? tongue

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter, såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet. Amen.......

845 Inlägg
3 februari 2010
Kolla instruktions boken, annars öppna instrumentpanelen och titta.

Random Hero
4 047 Inlägg
3 februari 2010
en vanlig 50wattare med e27 sockel, nej men sök lite på forumet, många som bytt i projekttrådar

Dog food lid. Backwards

1 653 Inlägg
3 februari 2010
W5W om jag mins rätt...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

146 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
har sökt en hel del, googlat de också men nada. Inte vad de är för sorts sockel. Men jag är inne på samma spår som Dusanmandick.. tongue

Thullen: Säker? Samma som till parkeringsljusen? T10?

Anledningen till att jag inte bara plockar ut den är att jag inte har bilen i närheten. Kunde lika bra kolla här..

1 653 Inlägg
4 februari 2010
99% säker iaf, var ju ändå 2-3 år sen jag sålde min S13 så minnet kan svika, men tror inte det smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

146 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
OK bra! Kan man se över alternativen till färg man ska ha. Tror jag ska ha rött! big_smile

Sök