11420
Sök

Baslåda med magneten utåt riktad

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
25 september 2006
Trådstartare
Det är så att jag har tröttnat lite på den klassiska vanliga trälådan där magnet sitter inåt monterat, så jag skulle vilja byta upp och köpa en bas som jag kan montera så att magneten syns, nu är det så att jag är väldigt dålig på denna katigori men jag tänkte göra ett försök iallafall, så jag hade lite funderingar som ni garaget medlemmar kanske kunde hjälpa mig med, går det att vända alla typer av basar eller är det bara vissa som detta funkar att göra med?
Sen så tänkte jag på lådkonstruktionen ska den vara den samma som en vanlig låda, samma antal liter som bas kräver eller ska den ändras?
Tyvärr vet jag inte än vilken bas jag hade tänkt att andvända, men har ni några bra förslag eller kanske några egna bilder på när ni vänt magneten utåt?
Är det något viktigt jag bör veta om som jag glömt så vore det snällt om ni påpekade det.
Som jag sa är jag väldigt dålig på detta ämne med billjud, men jag tänkte iallafall ge det ett försök.
Men lite hjälp från någon som har erfarenhet av detta vore inte fel.

Tack på Förhand

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

4 571 Inlägg
25 september 2006
Jag har ju vänt på mina basar med magneten utåt, jag provade på det "vanliga" viset men jag upplevde att det blev mer tryck med dom vända åt andra hållet.

Sök