Givarna som behövs är tex
Vattentemp (sitter i topplocket, finnes 2st varav den ena går till instrumenthuset)
lambda-sond (sitter i avgassystemet)
lmm (luftmängdmätare, sitter i anslutning till luftfiltret)
tändlägesgivare. LH2.2 sitter det en hallgivare i fördelaren, medans på LH2.4 sitter det en VR givare monterat i bakkant på motorblocket, den läser i sin tur av ett antal hål i svänghjulet (Kallas 60-2)(Du har mest troligt LH2.2)
TPSen sitter på spjällhuset, och indikerar hurvida du trycker på gaspedalen
Tändmodulen är igentligen ingen givare, men den får hamna här iallafall

sitter på vänster innerskärm.
Insuget med spridare, fuelrail, BTR, spjällhus (tillsammans med TPS)
Plockas med fördel som ett enda paket!
Bränslesystemet består av 2st elbränslepumpar (förgasaren har en mekanisk pump sittandes på motorblocket)(Detta måste pluggas, har du tur sitter det en plugg på din motor...)
förpumpen sitter i tanken medans huvudpumpen sitter undertill, ungefär direkt under förarstolen!
Mellan alla dessa prylar är det naturligtvis även en hiskelig mängd bensinrör och slangar! En retur slang från BTRen (bränsletrycksregulatorn) cirkulerar bensin tillbaka till tanken.
Kort å gott behövs alla pumpar, filter samt alla rör/Slangar för att koppla ihop bränsletillförslen till motorn. (Vet inte hurvida tanken skiljer sig mellan förgasare och insprut)
I avgassystemet sitter det en lambda-sond! Eventuellt om inget uttag finnes på förgasarmodellen, måste antingen en mutter (M18x1.5) svetsas dit, eller så flyttas främre röret till den nya bilen..(Kan sitta monterad i katalysatorn ibland)
Elsystemet då? Anledningen till att man ska spara hela härvan är för att den går in i säkringsboxen/relälådan..
Det blir med andra ord mycket enklare att koppla ihop det elektriska OM du sparar hela elsystemet... I annat fall får du läsa en massa elschema

(Och jo, jag menar verkligen HELA elsystemet)
Det är väl ungefär detta jag kommer på rent spontant.. Finns kanske nåt fel här å var, det kan även saknas nåt! Men det märker man när man börjar montera

För övrigt funkar fortfarande Google jättebra (hur tror du jag hittade elschemat?)