Heil, nu fyller jag snart 25 och det skall givetvis firas med armageddon och öl lö
rdagen den 20 mars 
Nu till mitt problem, jag letar efter en lokal, lada, hus eller ja vad som helst som ligger bra till med el och helst lite värme, för att kunna fira min 25 års fest, inga som surar över volymen och att man skall kunna vara där över hela natten.
Är det någon som äger en lada, hus eller vet NÅGON ANNAN, hyres förening, person, företag... Lada uthyrnming eller vad fan som helst där man får ha med sin egen alkohol vara över natten, städa nästa dag. Inom Helsingborg området, altså alla hålor runt om förorter, grannbyar, träsk, Lund, hasslarp, åstorp.... räknas med
kriterier är: Ha med egen alkohol
Ingen källarlokal eller någon som kommer o klagar på ljudet.
Skall kunna rymma 40+ personer
Det skall helst vara närma något infrastruktuellt kollektiv, buss, tåg 10 min gående eller 20 spelar inte så mycket roll. Men inte av typen: gå av här gå 40 min i träsket sen är ni framme.
Är det någon som vet vart man kan ringa, maila, besöka adress, bilder på lokaler , hus eller har ni en lada eller något som jag kan hyra PM mig eller skriv här. alla bidrag är intressanta behöver hilfe här.
Tackar så mycket på förhand
André