3410
Sök

Hur mycket tror ni min Honda Civic -95 är värd ?

344 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
Tjenare, nu är det dags för mig att sälja min honda civic p.g.a förlorat jobb, och jag tänkte kolla om någon kan uppskatta värdet på den åt mig ? Bilen finns även på blocket för mer info om den.. Och snälla, inga skämtpris så som; 5000 och en dataskärm typ. seriösa svar tack smile
Mvh Laud

2 201 Inlägg
10 februari 2010
ärligt talat så får du inte så mycket. jag har själv min ute o alla bjuder runt 10.
min var ute för 16 men de 4 sista har bjudit hälften. rena skämtet.

344 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
peter_1976 skrev:
ärligt talat så får du inte så mycket. jag har själv min ute o alla bjuder runt 10.
min var ute för 16 men de 4 sista har bjudit hälften. rena skämtet.

mer än 10 borde man få för dom -.- min bil e fan svensk såld, men fungerande ac å grejer ju ;/ de e inte ofta man hittar en civic som har de så, speciellt inte med tamika green lacken.. ljud för typ 10-15 lök åxå.. aldrig att jag släpper dem för 10..

2 201 Inlägg
10 februari 2010
nä. det säger jag med. men folk vill ha saker gratis. min är oxå svensksåld osv.
hoppas du har bättre tur än mig

344 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
peter_1976 skrev:
nä. det säger jag med. men folk vill ha saker gratis. min är oxå svensksåld osv.
hoppas du har bättre tur än mig

jag hoppas jag har tur över huvudtaget sad lycka till !

3 650 Inlägg
10 februari 2010
Tyvärr i dessa tider så är folk inte villiga att betala så mkt för en "vanlig" bil. Men lägg upp annonsen i /vår sommar, lär dyka upp nån med nytaget körkort som vill ha en bil. Bilen är värd så mkt som folk är villiga att betala för den

344 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
Kesler skrev:
Tyvärr i dessa tider så är folk inte villiga att betala så mkt för en "vanlig" bil. Men lägg upp annonsen i /vår sommar, lär dyka upp nån med nytaget körkort som vill ha en bil. Bilen är värd så mkt som folk är villiga att betala för den

okej ;/ låter rätt logiskt, tack för svar smile

Egenföretagare
999 Inlägg
Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
11 februari 2010
Laud skrev:
Tjenare, nu är det dags för mig att sälja min honda civic p.g.a förlorat jobb, och jag tänkte kolla om någon kan uppskatta värdet på den åt mig ? Bilen finns även på blocket för mer info om den.. Och snälla, inga skämtpris så som; 5000 och en dataskärm typ. seriösa svar tack smile
Mvh Laud

Varför ens sälja? Man klarar sig lungt med bil + a-kassa smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Egenföretagare
999 Inlägg
11 februari 2010
Det är smartare att sälja den ifall det inte är absolut nödvändigt med bil

109 Inlägg
11 februari 2010
Skicka inte med ljudet, du får knappt nånting för det då. Det är inte många som vill lägga till tusenlappar bara för att få ett bra ljud, speciellt inte på en sån billig bil. Sälj det separat isf.

246 Inlägg
11 februari 2010
Jag är inne på samma spår som slayerkiller.. Oavsett vad ljudet kostat så får du inte tillbaka det, speciellt inte om du försöker sälja bilen med det. Skruva ur och behåll eller sälj separat!

4 586 Inlägg
11 februari 2010
jag skulle vänta någon månad ev i värsta fall ställa av bilen ett tag. Inget drag alls på annonsmarknaden nu. Knappt någon som skulle ringa ifall det stog 10.000 i annonsen ifall ens någon

En annons i maj istället ökar dina chanser till försäljning

När du skriver en annons så ta hjälp av någon annan som kan läsa den innan du annonserar. Det finns även många bra sidor här på internet med hjälp. Det har hjälpt mig vid försäljning av bilar
Senast redigerat av jocke_gronberg (11 februari 2010)

642 Inlägg
11 februari 2010
Jag skulle lätt ge fullt pris också, men som sagt det är vinter, precis vid januari, februari som är månader där väldigt många har det sämre ställt med ekonomin, vänta tills april, maj, plocka ut ljudet och lägg ut den för lite mer så får du mer pengar för den, är jag övertygad om.

Fd Bannad
657 Inlägg
11 februari 2010
Laud skrev:
Mvh Laud

av mig får du 4000 kr och en trasig dataskärm, för jag fattar inte hur alla kan vara så tokiga i civic?!?!?!

90 hästar och sorkdrift, what is all the fuzz about?!?!?!

Märkesbög

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 februari 2010
Hedning skrev:
Laud skrev:
Mvh Laud

av mig får du 4000 kr och en trasig dataskärm, för jag fattar inte hur alla kan vara så tokiga i civic?!?!?!

90 hästar och sorkdrift, what is all the fuzz about?!?!?!

Håller med...en 15 år gammal bil och så undrar man varför man får kaffepengar för den tongue

Sök