3085
Sök

Varför Har Ni Låst Min Bil??

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Jag har nyss fått en mycket otrevlig överraskning..min bil har blivit låst.. varför i helvete då? nu blir jag riktigt förbannad..vadå inte trovärdig information? jag har skrivit massa fakta om vad som är gjort med bilen etc..vad var det för fel med den? bra bilder fanns där också.. svara mig snarast om varför min bil togs offline!!

"Liberty of thought is the life of the soul"

Evolution
1 627 Inlägg
26 september 2006
varfför inte klaga hoss en moderator istället för att göra en tråd om det

Fäll ner pungen och landa

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Karlzzon The One skrev:
varfför inte klaga hoss en moderator istället för att göra en tråd om det

För att mer än en moderator skall se detta.. och jag vill veta vem som låst den.

Miklen
26 september 2006
D e väl förmodligen en moderator som låst bilen oxå.. Varför ska fler se detta Låsningen är ju en sak mellan dom och dig..å d här lär ju inte göra saken bättre..

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
D e väl förmodligen en moderator som låst bilen oxå.. Varför ska fler se detta Låsningen är ju en sak mellan dom och dig..å d här lär ju inte göra saken bättre..

Varför kan då inte den ansvarige moderatorn skriva till mig istället och förklara varför eller förvarna innan bilen tas offline?

Brum säger bilen.
394 Inlägg
26 september 2006
hedley skrev:
Miklen skrev:

Varför kan då inte den ansvarige moderatorn skriva till mig istället och förklara varför eller förvarna innan bilen tas offline?

Förmodligen för att dom låser massor av bilar varje dag och det skulle ta en massa tid att hålla på att dalta med varje som dom tar bort.. Om din bil är felaktig borttagen och du påpekar det lungt och sansat till en admin så tror jag nog att dom gladligen hjälper dig.. Alla kan väll gör fel? (Om det nu var fel)
Senast redigerat av Psychotic (26 september 2006)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Utanlem
895 Inlägg
27 september 2006
Var det en Volvo så vet jag redan anledningen (;

Administratör
11 962 Inlägg
27 september 2006
hedley skrev:
Jag har nyss fått en mycket otrevlig överraskning..min bil har blivit låst.. varför i helvete då? nu blir jag riktigt förbannad..vadå inte trovärdig information? jag har skrivit massa fakta om vad som är gjort med bilen etc..vad var det för fel med den? bra bilder fanns där också.. svara mig snarast om varför min bil togs offline!!

Du postar i fel forum, och motivering till låsningen har du fått.

Modellnamnet "Saab 9000cc T16 -85 (2007)" är fel, ser du dåligt eller?

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök