2 inbrott på några veckor i Örebro..

Sara_GT
16 februari 2010 · 11 Inlägg

har haft inbrott i bilen 2ggr nu.. börjar bli trött på det..så om någon vet nått så är jag tacksam om ni hör av er..hittelön..
det som saknas är 1 mds baslåda 2*12, 1 canon digitalkamera,1 sportratt med nav och 4 st mätare runda bla,oljetemp,turbotryck,temp o oljetryck..
inbrotten är polisanmälda och iaktagelser har gjorts..hoppas sakerna kommer fram..så vet ni något så tveka inte att höra av er..

F_Miller Bärgarinnan!
16 februari 2010 · 81 Inlägg

Sara_GT skrev:
har haft inbrott i bilen 2ggr nu.. börjar bli trött på det..så om någon vet nått så är jag tacksam om ni hör av er..hittelön..
det som saknas är 1 mds baslåda 2*12, 1 canon digitalkamera,1 sportratt med nav och 4 st mätare runda bla,oljetemp,turbotryck,temp o oljetryck..
inbrotten är polisanmälda och iaktagelser har gjorts..hoppas sakerna kommer fram..så vet ni något så tveka inte att höra av er..

Hmm du är inte ensam om det. Har hört från flera kompisar i Kumla som haft inbrott i sina 740/940 den senaste tiden.
Förmodligen samma personer som är ute och håller på.

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Sara_GT
16 februari 2010 · 11 Inlägg

hoppas vi får tag på dom..

Mreque89 Oturen själv
21 februari 2010 · 593 Inlägg

Var glad att dom inte tog hela bilen! gjorde dom med min, Nästa gång kommer det ligga en rörbomb bakom Stereon! dom jävlarna ska fan inte ha kvar sina händer! XD

Brum
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang