5523
Sök

Bilförmedling

3 Inlägg
29 september 2006
Trådstartare
Jag blev mailad av en kille som skrev.....Tjena jag heter Joakim och är väldigt intresserad
av din bil du kan nå mig på 073-643 29 01 Mvh
Joakim

Så jag ringde upp och han hade en konstig dialekt typ icke svensk skulle ja tro. Sen bröt sammtalet och han ringde upp å bad mig ringa honom igen för att de var ett kontankort. Då började jag undra lite inte f***n har en bilförmedling kontantkort å ringer med? Inte heller använder en hotmail addres.  Sen hade han en som ville köpa bilen som jag har ute på blocket. Varför vill den köparen ha den för 85 när jag nu har den ute för 80 ?

Någon som har vart med om detta tidigare?

438 Inlägg
29 september 2006
Tjena!

Säkert en bilskojare som vill betala ganska mycket i handpenning ca 20-30000:- men i gengäld så vill han ha bilen direkt samt att han lovar att sätta in resten av pengarna på ditt konto så fort banken öppnar.

Gör du det så kommer du inte se röken av varken resterande pengar eller bilen, SE UPP!!!!

Administratör
11 968 Inlägg
29 september 2006
lindererik skrev:
Jag blev mailad av en kille som skrev.....Tjena jag heter Joakim och är väldigt intresserad
av din bil du kan nå mig på 073-643 29 01 Mvh
Joakim

Så jag ringde upp och han hade en konstig dialekt typ icke svensk skulle ja tro. Sen bröt sammtalet och han ringde upp å bad mig ringa honom igen för att de var ett kontankort. Då började jag undra lite inte f***n har en bilförmedling kontantkort å ringer med? Inte heller använder en hotmail addres.  Sen hade han en som ville köpa bilen som jag har ute på blocket. Varför vill den köparen ha den för 85 när jag nu har den ute för 80 ?

Någon som har vart med om detta tidigare?

Han har ringt mig med... det är fler som ringt iofs och vill krångla. Det är bara be dem dra åt h.... allihop imho smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök