revat hela bilen=(

iceman19
27 september 2006 · 98 Inlägg

I lördags kväll hände de som man egentligen ått o väntat på..nån hade roat sig med en nyckel runt hela bilen o gjort rejält djupa skrapmärken på allt utom taket=(..man blir så förbannad så man vet inte va man ska göre... fy fan

Lada Tuning Lada-missbrukare
27 september 2006 · 566 Inlägg

Blir bara mer å mer arg för varje gång man hör om sånt......hur i #¤%&#¤ kan nån vara så idiotiskt korkad att man går lös på nån annans egendom!!!!???? E d enån här som kan förklara det?? Har inte själv råkat ut för nåt sånt, men man vet aldrig när det händer... hmm
Ja lider med dejj...va verkligen surt dedär...blir det omlackering, eller??? sad

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Lada 1200 Turbo Intercooler "The Vladimir-Driftern" (1985)
iceman19
27 september 2006 · 98 Inlägg

ja man fattar ju inte va dom tänker mä iaf..ja de blir det nog..försäkringsbolaget skulle komma vilken dag som helst..dom revorna som ä polerar du inte bort i första taget iaf..de kan ja lova..så de ä nog enda utvägen..

laazy vorsprung durch teknik
27 september 2006 · 886 Inlägg

Lider verligen med dig. det borde va skottpengar på snorungar som repar bilar..

Rillskoo
27 september 2006 · 166 Inlägg

vet hur de känns, hända samma för mig, bilen har varit inlämnad på hellackering i 3veckor nu :@ hoppas det går bra

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
iceman19
27 september 2006 · 98 Inlägg

ja tror faktist inte de ä snorungar..typ alla mina kompisar som har en fin bil har fått bilen revad de senaste halvåret..måste va nö idiot som ä fruktansvärt avundsjuk..ja de känns inte så kul i början men de går väl över=)..

beemern .......
27 september 2006 · 2 655 Inlägg

hänt samma för mej, bara på förar dörrn men de spelar ingen roll. sånna typer ska faan kastreras me en jä**igt slö smörkniv.

Owzer Rallykalle och kabeltattare
27 september 2006 · 422 Inlägg

Står din bil utomhus? Alltså på en allmän parkering?

En fråga, om de nu ska lacka om den åt dig, får du välja färg? (nyfiken)
Hoppas det löser sig.

Senast redigerat av Owzer (27 september 2006)

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
27 september 2006 · 5 753 Inlägg

nån bild på skaderna? (intressant å se bara) smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
dusty Living in the fastlane
27 september 2006 · 2 616 Inlägg

fan va sur man blir och mer och mer rädd blir man att det händer sig själv

StiFf Wankel
27 september 2006 · 1 080 Inlägg

jävla svin..
själv brukar jag alltid gå runt en snabbis och kolla så inget har hänt när jag lämnat bilen ute...haft turen på min sida än så länge

MDS Västerås
TobLju Fartglad
28 september 2006 · 336 Inlägg

Lada Tuning skrev:
Blir bara mer å mer arg för varje gång man hör om sånt......hur i #¤%&#¤ kan nån vara så idiotiskt korkad att man går lös på nån annans egendom!!!!???? E d enån här som kan förklara det?? Har inte själv råkat ut för nåt sånt, men man vet aldrig när det händer... hmm
Ja lider med dejj...va verkligen surt dedär...blir det omlackering, eller??? sad

Men du förstår ungdomarna har säkert haft det jobbigt hemma, dem behöver stöd. Någon som kan krama och pussa på dem.

... I helvete heller, när ska Sverige bli som Texas? "You touch I kill"

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
iceman19
28 september 2006 · 98 Inlägg

Står din bil utomhus? Alltså på en allmän parkering?

En fråga, om de nu ska lacka om den åt dig, får du välja färg? (nyfiken)
Hoppas det löser sig.

Senast redigerat av Owzer (Igår 23:14:18

ja den står utanför..stod hos min flickvän.. vi skulle in o äte lite nybakade bullar..så vi kanske va inne högst 45 min.. hon bor mitt i stan så den stod på en bakgård.. ja ä inte så sugen på att byta färg om ja nu skulle få..men de tvivlar ja på att ja får.. ska lägga in lite bilder nu på revorna..

Zander88
28 september 2006 · 30 Inlägg

Fyfan för sånt! Tyvärr kan man aldrig vara säker när man ställer bilen på gatan eller någon allmän parkering. Tråkigt att det ska finnas folk som gillar att förstöra för andra.

Vart hände det någonstanns?

iceman19
30 september 2006 · 98 Inlägg

i arvika..en liten stad i värmland..nej man kan nog aldrig vara säker..nab får ge fan i o parkera bilen=)..hehe

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang