11487
Sök

Kjolpaket till Mitsubishi Colt CZT!?

Bas Connaisseur
436 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
Npgon som vet någon återförsäljare i Sverige eller någon hemsida som har?
Vore väldigt tacksam!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Man får väl inte legalt göra modifieringar på en bil från -97?

Annars som svar på din fråga skulle jag nästan påstå att det är för tidigt än, Colt är väl den bil som har minst styling genom generationerna... Synd är det, men vänta lite så ska det säkert dyka upp! Annars kan du ju titta på realcar.se eller stylingkompaniet.se, listan kan göras lång...

Är du riktigt djärv så provar du att gjuta ett själv... Men då bör man ha en i reserv...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Bas Connaisseur
436 Inlägg
1 oktober 2006
Trådstartare
vadå 97? det är en 06a

aaa mycket möjligt, detta lär endå inet bli aktuellt förns typ i mars.
trillade över denna big_smile
http://www.giacuzzo.com/deutsch/mitsu-index.html

känns som att med min tur så kommer den inte matcha min bil eller nåt sånt, alltid nåt som ska gå ååt helvete, men sidor- och frontspoilers där var riktigt heta! big_smile

haha aaa det tror jag inte är aktuellt! xD

Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Fuckface skrev:
Man får väl inte legalt göra modifieringar på en bil från -97?

FRÅÅÅÅÅN...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

3 295 Inlägg
1 oktober 2006
från och med 1 okt så får man enligt lag sätta dit kjolpaket och dylikt.. enligt vad jag har uppfattat det iaf..

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Ah... Nu när du säger det!

Bas Connaisseur
436 Inlägg
1 oktober 2006
Trådstartare
Haha vilken timeing då xD

>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Sök